maandag 7 november 2016

Persoonlijk | My Lovely Life #32

Hoewel mijn telefoon sinds de geboorte helemaal vol staat met babyfoto's, zijn er nog genoeg andere foto's overgebleven om dit deel van My Lovely Life mee te kunnen vullen.

 

Met 36 weken was de babykamer eindelijk "af". Hoewel dat niet helemaal waar is, want de dag voor de geboorte hebben we nog het plakplastic op de ramen geplakt. De deur moest wel gesloten blijven voor anderen, aangezien anders het geslacht, de naam en ook een deel van de geboortedatum al bekend zou zijn voordat onze kleine geboren zou zijn.





 

Wat foto's van onze babykamer. We hebben gekozen voor wit en taupe als basiskleuren en mintgroen als accessoirekleur. Neutraal, aangezien we in het begin het geslacht nog niet wisten en we het zo ook eventueel voor een tweede nog kunnen gebruiken. Plus het was een voordeel dat niemand het geslacht van onze baby eruit kon opmaken, al dachten sommigen dat het mintgroene blauw was en we ons verraadden hadden.

 

Nog even wat rompertjes maken voor de geboorte, ik moet duidelijk werken aan mijn tekenkunsten haha.


Tijd om de vluchtkoffer te pakken. Uiteindelijk ging de cameratas mee, de maxi-cosi, een koffer en nog een tas. Aangezien ze hadden gezegd dat het best kon zijn dat ik van zondagavond tot donderdag in het ziekenhuis zou liggen, dus daar was ik met het pakken van de spullen vanuit gegaan. En dan moet er best veel mee...


De allerlaatste buikfoto!


In het ziekenhuis kregen we na de bevalling een beschuit met roze muisjes. Zo ongelofelijk leuk!


Na een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht te hebben, mochten we weer naar huis. Buiten was het al helemaal mooi versierd.






Maar ook onze woonkamer was helemaal in roze sferen gehuld!

 

 In de kraamweek werd Elise elke dag gewogen. Zodra ze in de doek lag, ontspande ze zich helemaal.


Wij werden goed verwend door onze kraamhulp. Zo maakte ze met fondant dit baby'tje.


Klaar maken voor de newbornshoot. Mijn buik was na een week grotendeels al verdwenen!


Mijn vriend verwende mij met carpaccio. Heerlijk om dat na al die maanden weer te mogen eten!


Ben ik de enige die dit altijd doet? Dat je een boek tegen komt wat je wilt lezen en daar een foto van maakt, zodat je hem later op je e-reader kan downloaden of in de bibliotheek kan lenen? Alleen ik vergeet het altijd en als ik dan mijn foto's ga uitzoeken, dan zie ik de titels weer en ga ik ze opzoeken.


Borstvoeding geven en ondertussen tv kijken. Multi-tasken dus.

 

Knuffelen met Flupke, onze nieuwe hond nadat Ramani is overleden.

 

's Avonds heerlijk knuffelen met Elise



 Het was tijd voor een nieuwe Bullet Journal, dus ik ben weer creatief bezig geweest. Ik wil hem nog wel wat meer vullen en versieren, maar daar moet ik tijd voor maken.


Oppassen op Flupke en lekker knuffelen. Wat heb ik het gemist om zo'n lief knuffelig hondje op schoot te hebben.

Dit waren mijn laatste weken, wat vooral bestond uit kraambezoek, genieten van onze kleine meid en het dagelijkse leven weer oppakken met z'n drie├źn. Het kraambezoek heb ik bewust niet op de foto gezet en ook van onze dochter zullen geen herkenbare foto's op mijn blog komen te staan, vandaar dat er zo weinig babyfoto's in dit artikel staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...