woensdag 30 november 2016

Beauty | Tijd voor wat haarinspiratie!

Vandaag wil ik jullie op een Youtube-kanaal wijzen. Namelijk het kanaal van Kayley Melissa.
Ik ben zelf echt een ongelofelijke noob met haar, maar wil wel dat mijn haar er leuk uit ziet. Zelf heb ik zelf nooit genoeg inspiratie wat ik ermee moet doen, dus ik zoek vaak video's op zodat ik stap voor stap de kapsels na kan maken. Makkelijke kapsels die er toch leuk uit zien zijn favoriet. Bij toeval stuitte ik op het kanaal van Kayley Melissa en zij heeft zulke leuk haarvideo's! Vaak haarstijlen die heel snel te maken zijn, ideaal dus voor de ochtenden waarbij je weinig tijd hebt om uitgebreid je haar te doen.


Ik hou van krullen, maar het duurt altijd zo lang... Met deze drie manieren heb je na 5 minuten mooie krullen!



Vaak draag ik een staart, maar dat ziet er zo saai uit. Door wat extra aandacht er aan te besteden, ziet je staart er gelijk een stuk spannender uit.


Ik hou van hacks, daarom is deze video op mijn lijf geschreven.


Ik föhn mijn haar niet vaak droog, dus als ik heb gedoucht, gaat het vaak in een simpele knot. Als je haar nat is, ziet dat er helemaal zo saai uit. Door deze video heb ik zelfs met nat haar een leuk kapsel.


Een krultang gebruiken is niet heel goed voor je haar, zelfs als je bescherming gebruikt, maar krullen maken zonder hitte is natuurlijk altijd beter.


Als je zelfs geen 5 minuten over hebt om de staart te maken uit de eerdere video, dan kun je zelfs met 30 seconden je staart een upgrade geven.

Op haar kanaal heeft ze nog meer video's, waarbij verschillende haarstijlen worden uitgelegd. Ik vind dit kanaal echt een aanwinst in mijn lijst met abonnementen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...