woensdag 9 november 2016

Beauty | Lipstickchallenge #1 (dag 1 t/m dag 14)

Laatst heb ik meegedaan met de Bokt Lipstickchallenge. Een challenge waarbij je elke dag een andere lipstick op doet. Het doel: lipsticks uit je eigen stash weer herontdekken. Vandaag wil ik jullie het eerste deel laten zien. Dit zijn de eerste veertien dagen. Benieuwd welke lipsticks ik koos? Kijk dan vooral verder!

 

Dag 1: NudeEssence - 15 Oh so matte!


 
Dag 2: Glans Essence Jumbo Sheer Stick - Pink Me

 
Dag 3: Rood Essence 50's Girls Reloaded - 01 Back To The 50's

 
Dag 4: OmbreCatrice Lip Colour Pen - rood + Catrice Lip Colour Pen - roze

 
Dag 5: Net niet... Catrice - Soulful

 
Dag 6: Minst gedragen Catrice - Colour Bomb

 
Dag 7: Liquid lipstick Essence - Soft Nude

 
Dag 8: Matte Catrice - It's A Matte World

 
Dag 9: My Lips But Better Essence - Natural Beauty

 
Dag 10: Mix Catrice - The Nuder The Better + Essence - All About Cupcake

Dag 11: WarmCatrice - Lobster Love

 
Dag 12: Bruin Naamloze lipstick

Dag 13: LenteCatrice - Pinkerbell

Dag 14: KoelEtos - Candy Crush

Dit waren ze! De eerste veertien lipsticks. Ik ga vaak voor veilige kleuren, maar door deze challenge ben ik erachter gekomen dat felle kleuren, vooral de rode kleuren, mij toch wel goed staan! Eigenlijk moet ik deze kleuren gewoon vaker gaan dragen. De bruine naamloze lipstick is echt vreselijk. Dit is ook de enige bruine kleur lipstick die ik bezit. Dit is een kleur die ik echt nooit op zou doen, behalve voor een fout feestje of zo. 

Welke lipstick vind jij mij het beste staan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...