woensdag 4 mei 2016

Persoonlijk | Plog dinsdag 3 mei

Vandaag heb ik een plog voor jullie. Door middel van foto's geef ik jullie een kijkje in mijn leven. Benieuwd wat ik gisteren allemaal deed? Kijk dan snel verder!

 

 

Ik begon mijn dag rustig. Ik heb slecht geslapen, dus vind dat ik wat langer mag doen over het opstarten dan normaal. Nog in bed, met het licht uit langs verschillende blogs scrollen en de artikelen die me het meest aanspraken heb ik gelezen. Na een half uurtje besluit ik mijn bed uit te gaan.
 
 

Tijd voor ontbijt! Ik kluts twee eieren en voeg wat stukjes banaan toe. Tijdens het ontbijten, check ik mijn social media en lees ik het nieuws.

 

Ik besef me ineens dat ik vanavond Centering Pregnancy (een soort zwangerschapscursus) heb en dat ik misschien mijn usb-stick mee moet nemen. Ik heb alleen geen idee waar hij ligt, dus ik trek alle lades overhoop. Omdat ik toch al bezig ben, besluit ik de spullen gelijk allemaal maar eens goed uit te zoeken en op te ruimen. Uiteindelijk vind ik mijn usb in het mapje met belangrijke informatie rondom mijn zwangerschap. Dit mapje heb ik als eerste uit de lade gehaald en gelijk weggelegd, zonder te kijken of de usb-stick misschien daarin zat. Een blond momentje dus! Het voordeel is wel dat mijn lades weer netjes zijn.

 

Ik besluit onder de douche te springen. Ik vind niets zo lekker als na het opruimen en uitzoeken (in mijn pyjama) daarna heerlijk schoon te worden onder de douche. Echt even een genietmomentje! 

 

Ook haal ik even snel mijn nagellak eraf. Hoewel de andere hand er nog mooi opzit, ziet mijn linkerhand er niet meer uit. Als er een kleine chip in mijn nagellak zit, kan ik me vaak niet bedwingen om de rest er vanaf te trekken, waardoor het alleen maar erger wordt. Tijd om het er allemaal af te halen. 

 

Ik merk rond de middag dat ik toch wel erg moe ben en duik even mijn bed in voor een powernap. Ik lig dan liever in bed dan op de bank, omdat ik boven de gordijnen dicht kan doen waardoor het een stuk donkerder wordt. Dan slaap ik sneller en beter, waardoor ik meer een betere powernap kan houden.

 

Ik neem mijn (propvolle) everyday bak naar beneden en maak me op in het zonnetje. Het is echt heerlijk weer!  

 

En het resultaat ;) 

 

Ik tackel de vele was die we hebben, ruim was op, strijk kleding. Nog niet alle was is gewassen, maar de wasmanden zijn in ieder geval weer leeg. 

 

Ik besluit mijn nagels toch maar weer te lakken en doe dit met Essie Peach Side Babe. Dit is dezelfde kleur die ik eraf heb gehaald 's ochtends, maar hij past perfect bij dit weer. 

 

Ik eet alleen, omdat mijn vriend moet overwerken. Ideaal om de leftovers van gisteren op te maken. Ik eet rijst met tzatziki en sat√©stokjes. Nadat ik de foto heb gemaakt, besef ik me dat ik de rozijnen ben vergeten en gooi deze ook nog door de rijst. Een overblijfsel uit mijn kindertijd, maar ik blijf het lekker vinden. 


 

Gelijk na het eten ga ik weg naar Centering Pregnancy. Dit begint om kwart voor 7, dus ik moet best een beetje opschieten. Voordeel van alleen eten is dat je zelf kan bepalen hoe laat je eet, maar alsnog vergis ik me in de tijd en moet ik haasten.

De rest van de avond ruim ik nog wat was op, doe er een nieuw was in, hang een beetje op de bank en ga vroeg naar bed. Al met al een productieve dag dus! 

Hoe zag jouw dag er gisteren uit?

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je Centering Pregnancy doet. Dit deed ik ook en inmiddels zijn we 16 maanden na de geboorte nog steeds een leuk groepje op whatsapp en spreken we af met de kinderen. Ik vond het heel waardevol, hopelijk groeit er bij jouw groepje ook wat leuks in je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...