donderdag 26 mei 2016

Persoonlijk | My Lovely Life #31

Na een korte radiostilte van mijn kant heb ik vandaag weer een My Lovely Life voor jullie! De afgelopen weken bestonden uit een weekendje weg, bezig met babyspullen uitzoeken, de toekomstige babykamer opruimen en mijn groeiende buik op de foto zetten.




Hoewel ik zelf amper kleertjes heb gekocht, heeft onze baby al bijna een grotere garderobe dan mijn vriend! Ik zocht alles uit, maakte stapeltjes met dezelfde soort kleertjes, vouwde alles netjes op en ruimde het op. Alles moet nog gewassen worden, maar dit wil ik pas doen als de meubels voor de babykamer binnen zijn, zodat ik gelijk alles kan opruimen.

 

Ik ruimde de toekomstige babykamer "leeg" en haalde de stofzuiger en dweil er doorheen. Alle spullen die nu nog in de babykamer staan, zijn babyspullen en een boekenkast die nog naar zolder moet. Deze kon ik natuurlijk niet in mijn eentje verplaatsen, dus die mag voorlopig blijven staan. Het verbaasde me hoeveel spullen we al hadden.

 

Eindelijk waren onze plinten binnen! Na 2 weken te hebben gewacht, had ik eens naar Praxis gebeld waar onze bestelling bleef. Ze beweerden dat er geen bestelling op onze naam in het systeem stond, maar mijn vriend kon gelukkig wel het juiste aantal plinten ophalen uit Hardenberg. Hij werkt daar vlakbij, dus zo hadden we onze plinten toch een week eerder binnen dan wanneer we moesten wachten op onze oorspronkelijke bestelling.

 

Bij mijn moeder thuis knuffelen met de beestenboel. Vooral Ramani, onze hond, mis ik toch wel erg, al komt ze regelmatig een dagje langs. Grappig hoe de cavia's qua kleurstelling zo goed bij Ramani passen.

 

We bezochten de Primark in Groningen! Ik werd gebombardeerd tot tassenoppas, terwijl ik even uit zat te rusten. Er zal geen shoplog komen, want nu ik zwanger ben, pas ik amper iets van de Primark. Ik ging uiteindelijk met 2 shirts naar huis die nu nog lekker ruim zitten, zodat mijn buik erin kan groeien.

 

Met vrienden van mijn vriend gingen we een weekendje weg naar Center Parcs de Eemhof. Dit was het uitzicht vanuit onze slaapkamer. Helaas zorgde het water wel voor veel muggen...

 

Ik was blij met de spiegel op onze kamer en legde daar ook gelijk al mijn verzorgingsspullen neer. Het plankje was al snel vol hihi.

 

In de omgevallen boom bij ons huisje zat een schildpad! Hij zat er uren en kwam ook steeds terug op datzelfde plekje. We hebben hem nog geprobeerd te voeren, maar hij at het eten niet op.

 

's Avonds stookten we een vuurtje in de barbecue, zodat we nog lekker lang buiten konden zitten.


Tijd om te barbecueën. We hadden er mooi weer bij, dus we zaten lekker buiten.





En al het vlees ging op.

 

Bij de kinderboerderij zag ik deze schattige babykonijntjes. Ik wilde wel zo'n bruingrijze meenemen naar huis als vriendje voor Olli, maar dat zag mijn vriend niet helemaal zitten.


 

Tijd voor pizza! Ik nam, eigenlijk zoals altijd, een pizza hawaï. 


Dit krijg je als je vraagt of iemand anders een groepsfoto wil maken en de kok langskomt en er snel een selfie van maakt. Wat hebben we gelachen toen we deze foto zagen.


Alles uitgepakt en opgeruimd en toen zijn we op de bank geploft. Tijd voor Pretty Little Liars! We hebben maar één aflevering gekeken, daarna lag ik al te slapen. We hebben natuurlijk veel meer gedaan tijdens het weekendje weg dan jullie zien op de foto's, maar in verband met privacy wil ik deze niet online plaatsen.


Bij de Kruidvat had ik alvast een 3-in-1 potje gekocht; een potje, een opstapje en een toiletbrilverkleiner. Alleen de toiletbrilverkleiner leek zo klein dat ik hem even wilde passen. Gelukkig was hij stabiel genoeg en zeg nou zelf; het staat helemaal niet zo verkeerd.



Hoewel dit officieel de "mislukte" foto was, vond ik hem toch wel heel erg mooi gelukt! Voor het officiële plan wat de bedoeling was qua foto's was hij wel te donker, waardoor we naar de andere kamer verhuisden.



Daar maakten we deze foto. Een stuk minder donker! Mijn vriend heeft zijn handen gedoopt in de kleur verf die past bij het geslacht van onze baby. Het eindresultaat kan ik dus nog niet delen, maar ik kan jullie wel verklappen dat ik heel erg blij ben met de foto's!

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Stiekem vind ik de "mislukte" foto zelfs mooier. De schaduw geeft het wat extra's :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...