woensdag 27 april 2016

Persoonlijk | My Lovely Life #29

De vorige My Lovely Life is alweer veel te lang geleden! Tijd om de draad weer op te pakken en jullie een kijkje te geven in mijn leven door middel van foto's. Ik heb gemerkt dat ik de afgelopen tijd heel weinig foto's heb gemaakt, dus we gaan even wat verder terug in de tijd!



Het bewijs! Twee keer een positieve test. Het verhaal voorafgaand aan deze twee positieve testen lees je hier.




Ze zeggen toch altijd dat dieren kunnen aanvoelen dat vrouwen zwanger zijn? Ramani was niet meer bij mijn buik weg te slaan, ze wilde er steeds op of tegenaan liggen. 




Wat gaat hier fout... Dikke teleurstelling voor mij, want ik had me net zo verheugd op aardbei! Volgende keer beter, de bramen smaakte ook prima.

 

De babyuitzet begon al langzaam maar zeker vormen te krijgen. Dit was toen nog niemand van onze zwangerschap wat afwist, inmiddels staan er al 2 bigshoppers en een doos vol babyspullen boven!

 

Olli heeft sinds kort een trappetje waardoor hij zelf in zijn ren en hok kan komen. Er wordt goed gebruik van gemaakt! Ik vind vooral schattig dat hij er zo hard op en afrent en daarna wat rare sprongetjes maakt en door zijn ren crosst.



Met zulk mooi weer is het natuurlijk ook tijd voor een ijsje! Ik koos voor een Magnum Double Caramel en deze viel goed in de smaak. De Magnum is opgebouwd uit verschillende lagen, eerst een laag met softijs en karamel, dan pure chocolade, dan weer karamel en dan melkchocolade. Dus stiekem heb je ook extra chocolade! Wel was deze Magnum kleiner dan de originele Magnum, dus dat is wel jammer.




Nu ik zwanger ben, zijn we natuurlijk ook steeds aan het kijken naar babyspullen. Dit wordt waarschijnlijk onze kinderwagen.



Bij een huis hoort natuurlijk ook een tuinset! Nu kunnen we tenminste fatsoenlijk buiten zitten in plaats van op van die plastic kuipstoeltjes.



Tijd voor pannenkoeken! Ik had al zo lang om een pannenkoeken te bakken, maar vergat steeds in de winkel pannenkoekenmix mee te nemen. Omdat ik zo lang moest wachten, smaakten ze extra lekker ;)



Bij mijn vriend op het werk bestellen ze vrijdags regelmatig broodjes. Eén broodje vond hij een echte aanrader die ik ook eens moest proberen. Je neemt een stokbrood, legt er rucola, ham, brie en ananas op en smullen maar! Hij was inderdaad heel erg lekker.



Nu ik niet meer thuis woon, krijg ik Ramani regelmatig een dagje om op te passen. Hartstikke leuk natuurlijk! Behalve als ze zich misdraagt zoals jullie zien op de foto. Die dag had ze een dag dat ze niet zo lief was, ze kroop op plekjes waar ze niet mocht liggen, plaste gelijk na het uitlaten in onze tuin en besloot naar boven te vliegen toen ik de deur even open had laten staan. Gelukkig kan ik niet lang boos blijven op zo'n lief koppie en is ze normaal niet zo stout.



Een week later, mijn zusje kwam langs om samen Divergent te gaan kijken en nam Ramani mee. Ze lag helemaal in coma op mijn schoot, zo ongelofelijk lief!



Na 15 weken zwangerschap was het dan echt zo ver, ik kocht mijn eerste positiebroek! Mijn eigen broeken zaten niet meer lekker en droeg ik ook alleen nog maar met de knoop open. Het dragen van een positiebroek was ook echt een openbaring, wat zat dat ongelofelijk lekker! Sindsdien zijn mijn eigen broeken verbannen naar de kast.



Ik smelt weg bij alle babykleertjes die ik zie. Ze zijn zo ongelofelijk klein en schattig! Dit rompertje zat in één van de blije dozen die ik heb opgehaald. Van de dozen komen nog unboxingvideo's online.

Dit was My Lovely Life weer voor deze keer! Tot over twee weken, dan komt de volgende My Lovely Life online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...