donderdag 18 juni 2015

Beauty | Preview: Essence Try it. Love it!

Een limited edition die geen limited edition is. Essence komt eind augustus met de limited edition: Try it. Love it! Maar de producten uit deze "limited edition" komen vanaf half september ook in het vaste assortiment. Niet helemaal limited dus.






Als eerste vier nieuwe Essence all about .... eyeshadow paletten. Verkrijgbaar in 01 Bronze, 02 Nudes, 03 Roses en 04 Greys voor €3,99 per stuk.

Ik vind de paletten behoorlijk afgeleid van de paletten van Catrice. Toch ben ik altijd dol op zulke paletten en nu ik Catrice steeds duurder en eigenlijk te duur vind worden, ben ik blij dat ik ze toch kan uitproberen bij Essence.


Verkrijgbaar in 03 Almost Real en 04 Show off! voor €2,59

Ik ben dol op liquid lipsticks en vind de kleuren zoals ze hier afgebeeld staan ook heel mooi. De verpakking is apart, het lijkt een lipstick, maar is eigenlijk een applicator.
 Verkrijgbaar in 10 Peach me up! en 20 Berry me up! voor €2,59

Ik vind matte blushes altijd heel mooi en ben blij dat Essence mij de mogelijkheid geeft om ze goedkoop uit te proberen. Soms brengen matte blushes een beetje vlekkerig bij mij aan, waarschijnlijk doordat de structuur op mijn wangen verschillend is. Ik vind het dan zonde om een dure blush te kopen en deze vervolgens niet te gebruiken.
 Verkrijgbaar voor €2,59

De mascara's met zo'n stekelig borsteltje doen het vaak goed op mijn wimpers. Stiekem vind ik het zonde om dure mascara's te kopen, omdat je ze elke zes maanden moet vervangen. Hoewel de Miss Sporty Studio Lash Volume mascara nog steeds een grote favoriet blijft, ben ik ook steeds meer fan van Essence mascara's. Ik ben dus benieuwd hoe deze mascara mij zal bevallen.

 

Verkrijgbaar in 01 My first love, 05 Look at me! en 13 Like a princess voor €1,99

Ik weet niet zo goed wat ik van deze sheer & shine lipsticks moet vinden. Vaak zijn het veredelde lippenbalsems die achterin mijn lades belanden. Geef mij maar gewoon een simpele lippenbalsem!

 Verkrijgbaar in 47 Va-va-voom, 48  My love diary en 53 Rock my world voor €1,69 per stuk.

Als laatste een kleine aanvulling op het nagellakassortiment. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vernieuwde nagellakken nog niet heb geprobeerd en daarom ook nog niets erover kan zeggen. De eerste kleur ziet er wel mooi uit, maar ik vind het jammer dat hij mat is. Ik hou persoonlijk meer van een glansje en een glittertje.

Ik ben zelf niet zo enthousiast over deze "limited edition". Vooral het feit dat het eigenlijk een verkapte aanvulling op het vaste assortiment is, vind ik jammer. Toch ga ik wel even een kijkje nemen. Vooral de liquid lipsticks hebben mij nieuwsgierig gemaakt. Wat vind jij van deze limited edition; wat zou je kopen en wat laat je staan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...