woensdag 3 juni 2015

Beauty | Preview: Catrice It Pieces

Vandaag weer eens een preview van een komende limited edition! Catrice komt in eind juli met de limited edition It Pieces; een collectie gebaseerd op de herfst.



Twee oogschaduwpalettes met drie oogschaduws. De oogschaduws lopen bol, wat een luxe uitstraling geeft. Ik heb zelf ook een paar paletten met bolle oogschaduws en het heeft toch wat extra's ten opzichte van platte oogschaduws. Verkrijgbaar in 010 Antique C'est Tres Chic en 030 Rose Vintouch voor €4,89 per stuk. Ik vraag me af er nog een 020 is en ik vind de paletten aan de dure kant. Vooral voor het palette met de bruintinten. De paletten met violet en mauvekleuren ziet er wel bijzonder uit, vooral de middelste kleur.


 

De vloeibare highlighter heeft een zilverroze kleur. De highlighter zit in een draaipen met een kwastje waardoor het makkelijk aan te brengen is. Het nadeel van zo'n kwastje vind ik dat de highlighter snel streperig aangebracht wordt. Om dit op te lossen moet je dan met je vinger het vervagen waardoor het voordeel van het kwastje verdwijnt. Verkrijgbaar voor €3,99


Deze Lip Glow heeft een transparante textuur, maar verandert afhankelijk van de pH-waarde van je lippen in lichtroze tot fuchsia. Zo heeft elk persoon een ander resultaat met deze lipgloss. Als je de Lip Glow meerdere keren aanbrengt, wordt het effect versterkt. Verkrijgbaar in 010 Transparant voor €3,99


Deze blush heeft verschillende matte tinten. Zo kan je zelf je blushkleur kiezen; heb je zin in wat een lichtere blush dan gebruik je de lichtere kleuren. Wil je een wat heftigere blush, dan pak je de donkere kleuren. Verkrijgbaar in 020 La-Lavender voor €3,99



Deze Ultimate Stay Lipsticks hebben een trendy satijn-matte finish. Verkrijgbaar in 030 Wood You Love Me, 060 Floral Coral en 070 Plum & Base voor €4,99


Als laatste vier nagellakken; 94 It's A Very Berry Bash, 95 For Some It's Plum, 97 Love Affair en 98 No Coffee Without Coffee voor €2,99

Ik vind de lipsticks mooi, de rest van de limited edition vind ik een beetje tegenvallen. De producten vind ik duur en de kleuren vind ik niet vernieuwend. Misschien omdat mijn stash tegenwoordig zo uitgebreid is dat ik niet snel nieuwe producten koop, omdat ik ze toch niet gebruik, maar tegenwoordig loop ik lang niet meer zo warm voor limited editions dan dat ik eerder deed.
Welke producten vinden jullie van deze limited edtion aantrekkelijk genoeg om te kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...