zondag 1 februari 2015

Beauty | Preview: Essence Cinderella

Essence heeft zich laten inspireren door de Disney film "Cinderella" die 25 maart gelanceerd wordt. Daarom komt er eind april de limited edition "Cinderella" uit. Een limited edition die er volledig op is gericht om jou eruit te laten zien als een prinses. Mijn mening is dat je nooit te oud bent voor Disney en dat Essence er dus ook prima mee weg kan komen om een limited edition te baseren op een Disney film. De vraag is alleen of de producten ook de moeite waard zijn.






Wat een ongelofelijk gaaf doosje, alleen daarom zou ik de blush al kopen. De kleur zelf lijkt wel behoorlijk fel, dus ik betwijfel daarom of hij wel geschikt is voor mij. Ik heb van mijzelf al vrij rode wangen die soms door mijn foundation doorheen komen, waardoor ik vaak geen felle of hele gepigmenteerde blushes draag, omdat dit vaak snel te veel wordt. Verkrijgbaar in 01 So this is love voor €3,39


Een oogschaduwpalette die zowel lichte kleuren bevat als donkere kleuren. Het zijn wel echt kleuren die bij een prinses passen met de roze en gouden kleuren. Verkrijgbaar in 01 It's more than I ever hoped for voor €3,89



Deze highlighter vind ik ongelofelijk mooi vanwege het rozenpatroon. Ook de lichtroze kleur vind ik echt geweldig. Verkrijgbaar in 01 The glass slipper voor €3,39


Wow deze lipglossen bevatten ongelofelijk veel glitters. Vooral de rechter lipgloss lijkt mij heel erg mooi. Maar ook de linker lipgloss lijkt mij bijzonder, dus deze ga ik zeker even in de winkel bekijken. Verkrijgbaar in 01 Sing, sweet nightingale en 02 So in love voor €1,99 per stuk.



Ik vind het onderste velletje leuker dan het bovenste velletje nagelstickers, maar ik denk niet dat ik ze op mijn nagels zou plakken. Daarvoor vind ik ze toch wat te kinderachtig. Verkrijgbaar in 01 The stroke of midnight en 02 It's more than I hoped for voor €1,39



 De eerste nagellak is een mooie glitternagellak. De topcoat bevat zilvervlokjes en iriserende glitterdeeltjes in paars en blauw. Verkrijgbaar in 01 The glass slipper voor €1,99. De overige vier nagellakken hebben twee finishen. De roze en paarse nagellakken geven een porseleinen finish, terwijl de blauwe en gouden nagellak een metalic finish hebben. Verkrijgbaar in 01 Sing, sweet nightingale, 02 Bibbidi-bobbidi-boo, 03 Prince charming en 04 Watch out lady tremaine! voor €1,99 per stuk.

Deze limited edition is er wel eentje waarvoor ik naar de winkel wil gaan. De blush vind ik vanwege het doosje de moeite waard, de highlighter vind ik mooi, net zoals de lipglossen, de glittertopcoat en de roze en paarse nagellak. Ik twijfel nog over het oogschaduwpalette, aangezien ik deze kleuren niet vaak gebruik. De nagelstickers twijfel ik ook over, aan de ene kant vind ik sommige kinderachtig (zoals de prinses en de prins), maar de hartjes, strikjes en bloemetjes vind ik wel weer schattig. Een klein dilemma dus. Wat vind jij van deze limited edition, kinderachtig of leuk? En welke producten zou jij willen kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...