vrijdag 16 januari 2015

Beauty | Preview: Catrice Nude Purism

Een relatief kleine limited edition van Catrice deze keer, maar wel eentje die mij op het lijf geschreven is. In maart komt Nude Purism uit, een collectie waar, zoals de naam het al zegt, nudetinten de hoofdrol spelen. Hoewel ik nog steeds gek ben op kleuren, verschijnen deze bijna niet meer op mijn ogen. Ook nudetinten op mijn lippen ben ik steeds meer gaan waarderen, net zoals op mijn nagels. Ik denk dat het komt omdat ik wat ouder word (oh help...). Tijd om naar de collectie te kijken!


Als eerste deze twee quattro's. Ik heb al vele van deze paletten in mijn stash en pak ze toch nog regelmatig. Ik vind ze beiden heel erg leuk, maar ik vraag me af of ze niet teveel op elkaar lijken. Ik ben vooral benieuwd naar de kleuren linksonder, beetje lastig dus... Dat wordt dan misschien toch beiden kopen. Verkrijgbaar in C01 Naked Brown en 02 Taupe-less en kosten €4,59 per stuk.



Vier mooie nudetinten voor op je lippen. Er zijn subtiele kleurverschillen, zodat er bij elke huidstint een mooie nudetint is. Ik vind de vormgeving ook heel erg chique gedaan. Verkrijgbaar in C01 Barely Pink, C02 Silky Rose, C03 Delicate Rosewood en C04 Nearly Nude voor €4,59 per stuk.


Deze mooie highlighter heeft een honingraatmotief, wat super schattig staat. Ook heeft hij een 3D reliĆ«f. Verkrijgbaar voor €4,59


En alweer het laatste product van deze limited edition, de nagellakken. Vooral de tweede kleur vind ik heel erg mooi, hier lijkt zo vanaf de foto een shimmer in te zitten. Verkrijgbaar in C01 Taupe-less, C02 Barely Pink, C03 Pure Blue en C04 Naked Brown voor €2,99 per stuk.

Ik ben benieuwd naar alle producten! Alleen van de nagellakken zal ik er een aantal bij voorbaat al laten staan, maar de rest ga ik zeker even swatchen in de winkel. Het is lang geleden dat Catrice mij zo enthousiast heeft gemaakt voor een limited edition en ik vind het ook totaal niet storend dat het niet een hele grote collectie is. Naar welke producten ga jij kijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...