donderdag 29 januari 2015

My Lovely Life #28

Vandaag weer een kijkje in mijn leven door middel van een My Lovely Life. Het zijn deze keer niet super veel foto's, dus laten we snel gaan beginnen.


Mijn standaardsalade van de laatste tijd: sla, geitenkaas, cashewnoten, honing en soms wat rozijntjes.
Wat vind ik dit lekker zeg!


Niet helemaal scherp, maar ik at de laatste knieperties op.


Lekker met Ramani op bed knuffelen!


Daarna naar beneden en daar lag ze gezellig naast mij op de tafel. Ze blijft ook gewoon liggen, je legt iets van een kleed/handdoek neer en ze weet dat ze daar moet liggen.


En als ze op de bank ligt te slapen op haar handdoek, dan pak je haar gewoon in. Ze sliep uiteindelijk gewoon verder, maf beest.


De vorst zorgde voor de mooiste ijskristallen op de autoruit. Ik vind ze op kerstbomen lijken, wat zeggen jullie?


Voor het eerst speelde ik de Sims 4, maar ik was er na twee uur alweer klaar mee. Ik heb er het geduld niet meer voor denk ik.


Er lag sneeuw! Ik hou zelf niet van sneeuw, maar vind het altijd wel heel gezellig staan.


Ramani werd helemaal vrolijk van de sneeuw en heeft er heerlijk in gespeeld. Ze bleef maar heen en weer rennen.


's Avonds had ik een wedstrijd met een heel goed resultaat, ik werd namelijk eerste! Totaal niet verwacht, omdat ik qua niveau het hoogste rijd en hierdoor vaker strenger word beoordeeld dan anderen. De groepen liggen qua niveau nogal uit elkaar, waardoor het voor de jury moeilijker is om te beoordelen. De jury gaf achteraf als compliment dat ze het een genot vond om naar te kijken. Daar moest ik toch wel even van blozen hoor! In mijn terugblik gaf ik aan dat ik nog 1 promotiepunt moest in de F16 en deze is nu ruimschoots binnen. Op naar de F17!


Hier moest ik wel even om lachen.


Wie volgt hier nog meer wie is de mol? Mijn zusje en ik zijn fanatieke volgers en dit jaar kijkt mijn vriend ook mee. Wie is jullie mol? Ik verdenk Martine, Margriet en Chris.



Bij de Action kwam ik deze leuke theedoos tegen en deze nam ik mee voor onze uitzet.

Dit was het alweer voor deze twee weken. Wat heb jij gedaan toen er sneeuw lag?

1 opmerking:

  1. Ik heb net je blog ontdekt, leuk!
    Neem je bij mij ook eens een kijkje? Altijd leuk om nieuwe bloggers te leren kennen :)
    www.martjeboselie.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...