donderdag 8 januari 2015

Persoonlijk | My Lovely Life #27

Vandaag weer een nieuwe My Lovely Life! Ik sta een beetje in dubio, moet ik My Lovely Life elke twee weken houden of hem elke week op mijn blog zetten? Ik merk dat ik heel veel foto's maak, maar er heel veel verwijder ik, omdat anders het artikel veel te lang wordt. Hierdoor komen alleen de meest in het oog springende momenten in My Lovely Life, terwijl mijn leven veel meer momenten bevat.


Dit jaar heb ik weer eens kerstkaarten geschreven. Dit doe ik niet elk jaar, maar ik kwam vorig jaar zulke leuke kaarten tegen dat ik ze wel moest kopen en verzenden.



Mijn zusje maakte deze mooie verjaardagstaart voor mijn verjaardag. Ik had eens gegrapt dat ik een keer een echte meisjestaart wou en die wens werd ingewilligd. Zelf wist ik nog niet hoe de taart eruit zag, dus het was een echte verrassing toen ik 's morgens mijn taart zag.


Mijn verjaardagslook! 


Dit krijg je als je eventjes weggaat... De hond lag bovenop mijn laptop en had even mijn halve artikel gewist. Gelukkig had ik hem daarvoor nog opgeslagen, waardoor ik uiteindelijk maar een paar regels kwijt was. 


Hier nog een voorbeeld dat onze hond af en toe denkt dat ze een kat is... Ze lag op de stoel, maar wou blijkbaar geknuffeld worden, want ineens zat ze op de leuningen.


Mijn nagels gedaan! Dit waren mijn kerstnagels. Hier op de foto lijken ze een beetje legergroen, in het daglicht waren ze lichtbruin met gouden glitters.


Dit lag er voor mij onder de kerstboom. Wij doen niet aan kerst, wij vieren Sinterklaas, maar toch kocht mijn moeder een kleinigheidje voor ons.


Bij mijn vriendinnen deden we alleen een Sinterklaasgedicht en geen surprise, maar mijn vriendin had een surprise gekocht waar al mijn cadeautjes in zaten. Altijd leuk!


Met de familie van mijn vriend vierden we kerst, de cadeaus die ik heb gekregen zullen nog in een video voorbij komen, maar ik kan alvast verklappen dat dit een cadeau was. En dat hij inmiddels al op is, sst..


Ik bestelde kaartjes om na 12 uur het nieuwe jaar dansend in te gaan met mijn vriendinnen. Het is best alweer een poosje geleden dat ik zo'n gezellig oud en nieuw heb gehad! We zijn doorgegaan tot het einde en lagen uiteindelijk om half zeven in bed. Dan is het best een opgave om 's morgens fris en fruitig op nieuwjaarsvisite te gaan.


Natuurlijk at ik ook een oliebol, al waren het er minder dan voorgaande jaren. Ik was dit jaar ook veel bij mijn vriend, vandaar het verschil in aantal oliebollen dat ik opat. Ach, het was wel beter voor de lijn haha




Het was tijd voor een nieuwe hobby; geocachen! Op een koude middag gingen mijn vriend en ik op pad en vonden drie van de vijf geocaches. Eindelijk vier, maar de vierde lag in een melkbus die op een oprit stond. De bewoners van het huis waren thuis, waardoor we enige schaamte voelden om bij hun op de oprit te gaan zoeken, aangezien deze bewoners een straat achter ons wonen. We besloten dat ik deze geocache wel ging zoeken als er niemand thuis was.


De kat van mijn vriend heeft echt een hekel aan mij, ze valt me vaker aan dat dat ze rustig naast mij zit. Dat maakte dit moment toch wel extra speciaal. Snel een selfie genomen als bewijs, ook al is hij wel erg donker. Ze heeft bijna de hele film naast me gelegen.


Mijn mama had deze broodjes gekocht voor het kerstontbijt, maar ze vergat ze. Ik at ze pas in het nieuwe jaar en hij maakte heerlijk, met of zonder kerstdagen.


Zoals 'beloofd' zocht ik de geocache op. Hij zat inderdaad op de plek waar we dachten. Ik maakte deze foto en stuurde hem naar mijn vriend.


We gaan lekker met de kristalglazen die je bij de Albert Heijn kan sparen. Inmiddels hebben we al 2 sets rode wijnglazen, 2 sets witte wijnglazen en 2 sets champagneglazen. Een set bestaat uit vier glazen. We willen nog graag 2 sets longdrinkglazen en 2 sets whiskeyglazen en dan hebben we alle glazen gespaard. Dit zijn de spaarkaarten die bij mij thuis liggen. Inmiddels is de ene kaart vol en de andere kaart bevat 30 zegels. Er liggen ook spaarkaarten bij mijn vriend, maar ik weet niet hoe ver we met die kaarten zijn.


Het schiet in ieder geval wel heel erg op! Dit stuurde mijn vriend mij, zijn moeder had een 'aantal' zegels gekregen van collega's en familie.


Mijn vriend had een deel van onze uitzet opgeruimd, hier zie je pannen, messen, glazen, opbergbakjes en andere kleine keukenbenodigdheden.


En hier de handdoeken, washandjes en het koffiezetapparaat. Wij lusten beiden geen koffie, dus voor ons hoeft er geen koffiezetapparaat te komen. Een vriend van mijn vriend had deze over en gaf deze aan ons. Zo kunnen andere mensen toch bij ons koffie drinken haha.


Ik ging foto's maken van Ramani, het eindresultaat zagen jullie al hier, maar niet elke foto was gelukt. Deze vond ik wel heel erg schattig, dus ik moest hem ook even met jullie delen.

Dit waren de afgelopen weken uit mijn leven. Hoe waren jouw weken? En wat vind jij, moet My Lovely Life elke week online komen of doorgaan zoals het was, elke twee weken?

2 opmerkingen:

  1. Ah, wat is je hondje supercute, echt een schatje! Alleen iets minder praktisch dat hij bovenop je laptop gaat liggen, haha :) Ook nog van harte gefeliciteerd, gelukkig heb je een fijne dag gehad! Je taart vind ik ook tof, echt lekker meisjesachtig inderdaad. En liefde voor je kerstnagels <3 X Anniek - www.glowofbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor alle complimenten en de felicitaties :) Mijn hond is inderdaad super schattig, maar niet altijd even handig ;) Ze doet er alles aan om maar knuffels te krijgen.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...