woensdag 21 januari 2015

Beauty | Essence discontinued

Na goed nieuws volgt meestal ook slecht nieuws... Dat is hier ook het geval. Nu er nieuwe producten van Essence zullen verschijnen, zal dat betekenen dat er ook ruimte gemaakt moet worden in het schap en er producten verdwijnen.

Er verdwijnen flink wat mono's en eigenlijk denk ik zelfs dat dit alle mono's zijn die Essence in de schappen had. Bij de assortimentsupdate komen er namelijk nieuwe mono's.

Ook deze paletten gaan eruit. Ik heb zelf het All about candies palette en ik vind deze echt een aanrader voor het voorjaar. Zelf vind ik het ook echt wel jammer dat dit palette eruit gaat. De andere vind ik persoonlijk te felle kleuren hebben voor mijzelf, maar voor carnaval of iets dergelijks is dit ook een heel mooi palette.


Ook een aantal metal glam oogschaduws gaan eruit. Ik vind deze oogschaduws heel fijn, maar de kleuren die eruit gaan, zou ik zelf toch niet kopen. Voor mij is dit dus persoonlijk geen verlies. De quattro's van Essence gebruik ik nooit, vaak vind ik de kleurencombinaties niet mooi en de pigmentatie valt mij vaak tegen.


De gekleurde mascara's waren een poosje geleden een echte hit, nu zie je ze al een stuk minder. Een goede keuze dat Essence ze uit het assortiment te maken om ruimte te maken voor producten die nu een echte hit zijn.



De effect oogschaduws gaan er ook uit en volgens mij was dit zo'n soort crème oogschaduw. Dit werkt totaal niet voor mijn vettige oogleden en ik vind het daarom ook niet zo erg dat deze oogschaduws eruit gaan.


Het verhaal wat ik hierboven vertelde, geldt vooral voor deze oogschaduws. Deze sorbet oogschaduws geven weinig pigment af en zijn te makkelijk weg te blenden. Ik vind het totaal niet jammer dat deze oogschaduws verdwijnen.


Deze mascara's heb ik nog nooit gebruikt, dus ik kan hier eigenlijk geen oordeel over geven. Stiekem ben ik wel blij dat ik deze mascara's nooit heb gebruikt. Stel je voor dat je favoriete mascara eruit gaat; een kleine ramp!



Stiekem stonden deze potloden nog altijd op mijn lijstje om uit te proberen, maar daar is het tot nu toe nog steeds niet van gekomen. Misschien haal ik nog een potlood op in de "uitverkoop", maar misschien laat ik ze ook wel liggen. Ik weet eigenlijk ook geen eens of ze hier wel in de schappen ligt, kan me zo niet herinneren dat ik ze heb zien liggen.

Deze nepwimpers vind ik veel te dramatisch en heb ik hierom ook nooit gekocht. Toch heb ik er positieve dingen over gelezen. Ik vind het jammer dat budgetmerken niet meer soorten nepwimpers uitbrengen.


Ik vind het wel zonde dat de XXXL longlasting lipglossen en de lipstick gaan verdwijnen. De XXXL shine lipglossen vind ik dan al wat minder jammer. De lipbalm vind ik persoonlijk niet echt boeiend, er zijn zoveel lipbalms te verkrijgen dat je deze niet zult missen.


Ik vond deze boxen heel erg leuk en ook wel heel jammer dat ze alleen bij het derde schap te koop zijn. Hierdoor heb ik geen mogelijkheid gehad om ze te kopen, er zit bij mij in de buurt geen derde schap. Dit vind ik heel jammer en helemaal jammer dat er nu ook nog een box uitgaat. Zonde... Ik denk dat ze beter liepen als ze overal verkrijgbaar waren.


Ik heb nog nooit iets van Pure Skin lijn van Essence gebruikt, gewoon omdat ik niet echt een probleemhuid heb. Hier kan ik dus ook geen mening over vormen.


Deze bronzing highlighters zitten volgens mij al ongelofelijk lang in het assortiment. Voor mijn gevoel verdwijnt er een stukje sentiment, deze bronzing highlighters waren toch wel typisch "Essence".


De silky touch blushes heb ik ook altijd met plezier gebruikt en vond ik altijd heel erg fijn, totdat ik een paar kapot liet vallen... Dit zijn echt perfecte naturelle blushes voor een dagelijkse look. De Match 2 cover cream concealer leek mij ook heel fijn, ik vind het jammer dat deze eruit gaat.















Er gaan echt ongelofelijk veel nagellakken, nagelproducten en de gelnagelspullen uit. Ik baal vooral van de gelnagelspullen, omdat ik dit altijd zelf gebruik. Ook bij de nagellakken ga ik zeker nog even kijken, want er staan zoveel mooie kleuren tussen. Er zitten ook zeker producten bij waarvan ik baal; zoals sommige kleuren nagellak, bijzondere topcoats en zoals eerder genoemd de gelproducten, vooral omdat deze laatste niet meer terug komt in het assortiment; wat mij betreft een groot gemis.





Deze accessoires ga ik dan weer totaal niet missen. Ik denk dat Essence door het eruit gooien van deze accessoires hun wat kinderlijke imago van zich af probeert te schudden. Van mij hoeven zulke accessoires ook niet opnieuw teruggebracht worden.

Dit waren alle producten die gaan verdwijnen. Waar baal jij van dat het verdwijnt? Wat wil je nog perse in de sale kopen? En wat vind je niet zo erg?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...