dinsdag 20 januari 2015

Beauty | Catrice discontinued

Natuurlijk gaat Catrice ook allerlei producten uit het assortiment halen om ruimte te maken voor nieuwe producten. Helaas baal ik sommige producten, maar er zijn ook producten waar ik me niet zo druk om maak.


Ik vind van het quattro dat linksboven staat echt zonde dat het verdwijnt uit de schappen. Dit quattro heb ik inmiddels al enkele jaren in mijn bezit en gebruik ik zelf nog zeer regelmatig. Ik vind vooral de kleur rechtsboven heel erg mooi, maar ook de kleur rechtsonder gebruik ik regelmatig. Ook zit er een flinke deuk in de kleur linksboven, omdat dit de perfecte highlighter is. De overige quattro's bezit ik niet, aangezien ik zelf bijna geen felle kleuren gebruik, alleen nog maar nudetinten.

De mono's vind ik zelf vaak niet zo spannend, al kocht ik ze vroeger wel allemaal. Tegenwoordig koop ik vaak paletten, omdat het goedkoper is in verhouding met losse mono's en makkelijker mee te nemen.


Hoewel ik bijna nooit oogpotloden gebruik, zitten ze wel in mijn stash. Vroeger gebruikte ik ze namelijk met grote regelmaat. Ik vond/vind de potloden van Catrice altijd heel fijn en ergens is het zonde dat ze uit het assortiment gaan. De mascara's en eyeliners van Catrice heb ik dan nog nooit gebruikt, dus hier kan ik geen mening over geven.



Stiekem moet ik altijd een beetje huilen als er mooie lipsticks uit het assortiment gaan en al helemaal als het een hele lijn betreft. De Ultimate Shine lijn zal vervangen worden, wat ik jammer vind. Hoewel niet elke lipstick genoeg dekking gaf naar mijn zin, maar er zaten mooie kleuren tussen en heb ik er ook een aantal in mijn bezit waar ik met liefde gebruik van maak.


De lipglossen van Catrice heb ik nooit gebruikt, maar ik vond ze er altijd mooi uitzien. De reden dat ik ze toch niet kocht was omdat ik meer dan genoeg lipglossen heb en ze steeds minder gebruik. De Made to stay lippolish vind ik ongelofelijk fijn en ik ga ook zeker hier nog even naar kijken. De lipbalm vind ik zelf niet zo bijzonder, ik hou meer van een aanwezige kleur op mijn lippen als ik besluit iets op mijn lippen te smeren. Anders vind ik het niet de moeite waard.


Ik baal ervan dat de photo finish foundation eruit gaat en ik denk dat ik niet de enige ben. Hier moet ik echt naar gaan kijken, want eigenlijk zou ik daar nog wel een paar van willen hebben. Gelukkig heb ik nu All Matt Plus als dagelijkse foundation, maar in de zomer grijp ik nog vaak naar de Photo Finish.


De coversticks gebruik ik nooit, dus ik vind het niet zo erg dat deze uit het assortiment verdwijnen.



Soms snap ik Catrice echt niet.... Kom op?! De Crushed Crystals gaan uit het assortiment?! Deze nagellakken zijn zo mooi! Ik ga dus ook nog zeker naar deze nagellakken kijken.

Mijn lijstje om nog naar de kijken bestaat dus uit de nagellak, foundation, lipstick en misschien haal ik nog wel een back-up van het ene quattro, al twijfel ik daar wel een beetje over, want wie maakt er nu een oogschaduwpalette helemaal op? Wat zijn de producten waar jij naar gaat kijken? En welke producten vind jij erg welke verdwijnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...