vrijdag 26 december 2014

Beauty | Preview: Essence Hidden Stories

Hoewel ik laatst een preview plaatste van de limited edtion van Essence blijkt dat er voor deze nog een limited edition uitkomt. De previews komen dus een beetje in de verkeerde volgorde, sorry daarvoor. Deze limited edition is namelijk verkrijgbaar vanaf januari 2015. De hele collectie bestaat uit zachte kleuren, zoals zilver, lavendel, roze, mint, lichtblauw en mauve.


 




De highlighter lijkt een lichter stukje te hebben, maar op de foto waar de deksel omhoog geklapt staat, lijkt de highlighter egaal. Verkrijgbaar in 01 Rose in Wonderland en 02 Enter Wonderland voor €2,99 per stuk.



Hoewel ik pigmenten verschrikkelijk vind om op te brengen, vind ik het effect altijd zo ongelofelijk mooi. Deze pigmenten lijken me ook heel mooi, al vrees ik dat de kleuren misschien wat te flauw zijn als ik ze daadwerkelijk op mijn oogleden aanbreng. Dat wordt dus swatchen in de winkel. Verkrijgbaar in 01 Carrie's Fairy Dust en  02 Trixie's Pixie Dust voor €2,39 per stuk.
(Zoals jullie kunnen zien zijn er drie pixie dusts, dus ik weet niet hoe de derde pixie dust heet, het persbericht vermeldt maar twee namen.)

 

 Deze limited edition bevat twee keer een lipgloss. Een lichte lipgloss en een donkerdere lipgloss. Zo kun je je lipgloss afstemmen op je ooglook. Verkrijgbaar in 01 Where did I park my unicorn en 02 Mauve-llous fairy voor €1,89 per stuk.

 

Ik vind dit persoonlijk een wat kinderlijk product vanwege de kleuren, maar misschien staat het een stuk leuker in het echt. Verkrijgbaar in 01 Wonderland's next super fairy voor €2,39
(Ook hierbij wordt in het persbericht een naam minder genoemd, maar er zijn dus twee mascaratoppers.)


 


Vijf nagellakken met allemaal een andere finish. Zo is er voor iedereen wat wils. Ik ben zelf vooral benieuwd naar de iced nagellak, maar de sparkling ziet er ook heel bijzonder uit. Verkrijgbaar in 01 Enter Wonderland, 02 Enchanted by hint of mint, 03 Mauve-llouw fairy en 04 Where did I park my unicorn? voor €1,99 per stuk.
(Ook hier vermeldt het persbericht een naam minder, maar er zijn dus vijf nagellakken.)


In deze limited edition zitten twee haarsprays met een kleurtje. Vooral heel leuk voor de wat jongere meiden lijkt mij. Verkrijgbaar in 01 Enter Wonderland en 02 Mauve-llous fairy voor €3,39 per stuk.





Het laatste product van deze limited edition zijn de soufflĂ© oogschaduws. In mijn opgemaakt video van november vertelde ik wat ik van deze oogschaduws vind. Verkrijgbaar in 01 Enter Wonderland, 02 Enchanted by hint of mint en 03 Mauve-llous fairy voor €2,99 per stuk.
(Hier mist bij het persbericht ook nog een naam, er zijn namelijk vier verschillende oogschaduws).

Eigenlijk trekken twee nagellakken en de pigmenten mij van deze limited edtion, de rest laat ik sowieso al staan. Ik vind het een beetje een kinderlijke limited edtion met de haarspray en mascaratoppers. Wat lijkt jou interessante producten om in de winkel eens van dichterbij te bekijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...