woensdag 24 december 2014

Persoonlijk | My Lovely Life #26

Vandaag een iets andere My Lovely Life dan jullie van mij gewend zijn; namelijk met allemaal foto's van Instagram. Mijn sd-kaart heeft het begeven en hierdoor ben ik alle foto's kwijt die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Degenen die mij op Instagram volgen zullen dan ook veel foto's herkennen, maar voor de rest: hierbij mijn overzicht van de afgelopen weken!

   

Als verjaardagscadeau ben ik op zoek naar een grote poetskist die ik ook als opstapje kan gebruiken. Ik vind deze poetskist heel erg leuk, maar mijn vriend wees mij erop dat er al een scheur in de onderkant zat, terwijl hij tot 100 kg belastbaar zou moeten zijn.

 

Aan het werk terwijl Ramani gezellig naast me ligt op de tafel met haar matje.

 

Een doos chocolaatjes krijgen met daarbij een hele lijst waarop alle chocolaatjes zijn afgebeeld met een beschrijving. Heel luxe hoor, maar wel een flink gezoek om te ontdekken welke chocolaatjes in onze box zaten.


Weer eens een nail-art gemaakt. Ik vond hem leuk, al was hij niet perfect.

 

Even snel naar de AH gefietst om boodschappen te halen. Herfstbladeren zien het leuk uit als je ze fotografeert terwijl je fietst.



Ramani kreeg een bot dat bijna groter was dan haar bek. Moet je kijken hoe schattig ze het met haar pootjes vasthoudt. Ze deed er een hele poos over om hem op te eten, hij was dan ook zo groot.


Genoten van de mooie zonsondergangen die het najaar ons heeft gebracht. Deze foto is vanuit mijn slaapkamerraam gemaakt.


Ik heb een nieuwe hobby; de kleurboeken van de Action. Hier ben ik een mandala aan het kleuren. Gezellig op mijn kamer, kaarsjes aan, gedachten op nul en kleuren maar.



Ik had in de herfstvakantie met een oud-klasgenootje afgesproken. Dit beviel zo goed dat we vlak voor Kerst nog een keer afspreken, nu eindelijk eens een keer met aanhang. Dit is absoluut voor herhaling vatbaar, het was zo gezellig!

 

Als het regent wil Ramani eigenlijk alleen maar met haar jasje naar buiten, zodat ze nog enigszins droog blijft. Verder is ze totaal niet verwend hoor... ;)


 Samen met mijn vriend bakte ik koekjes. Dit waren chocolate chip cookies, ook hebben we nog zandkoekjes gebakken. Beide soorten waren heerlijk.

 

Met koud en regenachtig weer vind ik een warme chocolademelk heerlijk. Natuurlijk met slagroom, de ultieme traktatie!


Knuffelen met Ramani, wat is het toch een schatje.


Daarna knuffelen met mijn konijn, hij begint echt oud te worden. Hij piept nu veel vaker en zijn ene voorpootje kan hij minder goed gebruiken.


Bij de westernkampioenschappen op de manege kijken en zag hierbij een 'echte' Indiaan op zijn paard.


Eindelijk was ik weer bij met alle Bloglovin' artikelen. De teller stond op nul!


Zeg nou zelf, je kunt toch ook alleen maar smelten bij het zien van dit koppie?


Nadat het toetsenbord van mijn Macbook het had begeven na een ongelukje, vond ik het tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe. Mijn oude Macbook had moeite met het importeren, editten, exporteren en afspelen van video's, wat natuurlijk niet handig is bij mijn video's. Misschien merkten jullie dat er minder video's online kwamen, dit was de reden. Een video bewerken en online zetten kon mij soms een hele dag kosten...


Ramani en haar vriendinnetjes uitlaten. De andere twee honden zijn de honden van de vorige eigenaresse van Ramani. Ramani gaat hier vaak nog eventjes langs en wij laten hun honden ook weleens uit. Het is altijd gezellig!


Ik hou van de livestream! Lekker paardensport kijken op een deprimerende maandagochtend...


En ondertussen lekker een chocoladeletter eten!
 

En de 'gezondere' tegenhanger. Aardbeien met suiker. Dit kan ik echt elke dag eten, zo lekker vind ik dat.



De afsluiter, ik ging met mijn vriend naar Interstellar. Een bijzondere film waarbij je wel op moet letten en op het einde nog na zit te denken. Wel een aanrader!

Ik zit erover na te denken om elke week een My Lovely Life te maken, zodat jullie wat beter op de hoogte blijven. Ook wil ik soms gaan ploggen, zodat jullie ook eens zien hoe mijn dagen eruit zien. Ik hoor graag wat jullie van deze idee├źn vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...