maandag 22 december 2014

Persoonlijk | Inspiratie: bruidsjurken

Lief vriendje: tijd om weg te klikken. Je wilt niet weten welke jurken ik mooi vind, dus dan mag je dit helemaal niet zien.

Voordat jullie je nu allerlei dingen in je hoofd gaan halen; nee ik ben niet verloofd. Wel ben ik een meisje dat van dromen houd en stiekem niet kan wachten tot haar trouwdag en zich vooral verheugd op haar bruidsjurk. Ik zit vaak het internet af te zoeken op zoek naar mooie bruidsjurken en heb de afgelopen tijd een mooie selectie gemaakt van bruidsjurken waarbij mijn hart toch wel sneller gaat kloppen.


Eigenlijk is mijn droomjurk wit/ivoor, met een strapless lijfje dat strak is en overgaat in een wijd uitlopende jurk. Het lijfje wat bezet is met steentjes/pailetten vind ik persoonlijk mooier dan een 'kaal' lijfje, maar dat ligt wel aan de rok die eronder zit. Een drukke rok met een druk lijfje vind ik dan weer minder mooi.

 
Dit is echt mijn persoonlijke favoriet. Hij lijkt een tintje lichtroze te bevatten. Het lijfje vind ik echt perfect en de rok loopt ook mooi uit.

 

 Deze lijkt heel erg op de bovenstaande jurk, alleen is deze in wit met een ivoorkleurig lijfje.

 

Een jurk met bandjes wat ik ook wel heel erg mooi vind. Ik ben bang dat een strapless jurk afzakt en ik heb geen zin om me op mijn trouwdag de hele tijd druk te maken over een afzakkende jurk.

 

Deze jurk gaat meer richting een zeemeerminnenjurk wat denk ik minder mooi bij mijn lijf zal passen, maar deze jurk vind ik ook wel prachtig. Een

 

Deze vind ik ook wel heel erg gaaf met de golvende rok. 

 

Een collage van jurken waarbij ik vooral de jurk linksboven geweldig vind. Wel vind ik de rok wel erg wijd uitlopen.. Lijkt mij niet bepaald handig bij het dansen e.d., maar mooi staat het wel!



Dezelfde jurk nog even in het groot.

 

Deze jurk met bandjes vind ik ook heel erg mooi. Ik vind het ceintuur om haar middel ook mooi, al denk ik dat ik hiermee wel de 'slechtere' delen van mijn lijf benadruk en dat deze jurk mij daarom ook niet zal staan.

 

Dit vind ik een hele basic jurk, maar wat mij opviel was dat de hartvormige halslijn bedekt was met een heel dun laagje stof. Dit vind ik echt ontzettend mooi! Vooral omdat ik, zoals ik hierboven al noemde, me dan minder zorgen hoef te maken of de hele dag alles netjes bedekt blijft.


 Weer een jurk met bandjes en weer een jurk die meer naar het zeemeerminnenmodel neigt. De jurk van de versiering op de jurk vind ik niet mooi, net zoals het randje aan de onderkant van de jurk. De bandjes vind ik dan wel weer heel erg elegant.


Bij deze jurk vind ik het lijfje zo mooi overlopen in de jurk. Je ziet geen duidelijke lijn, zoals je bij de meeste jurken hierboven toch wel ziet.

Ik denk dat jullie na deze collectie jurken wel een indruk hebben gekregen van mijn smaak. Nu ben ik zeer benieuwd wat jullie van deze jurken vinden. Vinden jullie ze ook mooi of hebben jullie een hele andere smaak? Zo ja, wat is dan jouw smaak? Ik ben dol op het bekijken van bruidsjurken en vind het ook altijd leuk om te zien welke bruidsjurken anderen mooi vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...