woensdag 31 december 2014

Beauty | Essence assortimentsupdate

Essence komt in februari met nieuwe producten. Vandaag heb ik een overzicht voor jullie met alle nieuwe producten die in de loop van het voorjaar in de schappen zullen verschijnen.


Er komen twee verschillende kleuren concealers voor €1,99 per stuk.



Er komen drie nieuwe paletten, het valt mij op dat er veel nudekleuren in de paletten zitten. Hierdoor vind ik alle paletten ontzettend mooi. Verkrijgbaar voor €3,59 per stuk.


Essence komt met een blendingkwast. Daar ben ik blij mee, aangezien goede budgetkwasten altijd welkom zijn. Verkrijgbaar in €1,59

Er komt een eyeliner met een stiftje waardoor een lijntje boven je wimpers trekken nog makkelijker wordt. Verkrijgbaar voor €2,89

 
Er komen zes nieuwe effect nagellakken, allemaal met hun eigen unieke eigenschappen. Verkrijgbaar voor €1,99 per stuk. De latex nagellak trekt hierbij wel mijn aandacht, maar eigenlijk vind ik ze allemaal er heel leuk uitzien.

Er komt een gelbasecoat en geltopcoat waardoor je geen lamp nodig hebt, maar wel het gevoel hebt van een gellak. Verkrijgbaar voor €2,59 per stuk.

Hoewel ik bijna geen sponsapplicators gebruik, komt er een grote sponsapplicator in het nieuwe assortiment. Verkrijgbaar voor €1,89



De nudetrend wordt voorgezet met deze zes oogschaduwkleuren. Verkrijgbaar in lichte en donkere kleuren voor €2,59 per stuk.


Niet alleen in de oogschaduws grijpt Essence naar de nudekleuren, ook bij de nagellak komt het terug. Vooral de eerste kleur van de tweede rij vind ik er leuk. Verkrijgbaar voor €1,89 per stuk.



Naast de lijn met nude nagellak brengt Essence ook een lijn uit met allerlei pastelkleurige nagellakken. De laatste kleur van de tweede rij spreekt mij aan, maar stiekem kan ik de roze kleur ook wel waarderen! Verkrijgbaar voor €1,89 per stuk.
 
De inmiddels bekende lash princess mascara krijgt een zusje! Ik was al benieuwd naar de andere variant, maar deze ziet er ook wel heel goed uit. Hoog tijd om ze een keer te gaan proberen! Verkrijgbaar voor €3,39.
 
Er wordt een grijze kleur toegevoegd aan de lijn van de longlasting eyepencil. Verkrijgbaar voor €1,59.
Er komt ook een nieuwe kleur lipstick bij de bestaande kleuren. Verkrijgbaar voor €2,39.



Net zoals bij de oogschaduw en de nagellak komt een lijn met nudekleuren bij de lipsticks. Verkrijgbaar in vijf verschillende nudetinten voor €2,39 per stuk.

Ook de wenkbrauwen mogen niet vergeten worden. Deze gelmascara voor je wenkbrauwen zorgt voor kleur, textuur en vorm. Verkrijgbaar in twee kleuren voor €2,59 per stuk.
Als je liever poeder voor je wenkbrauwen gebruikt, komt er een nieuw doosje met alle producten die je nodig hebt voor je wenkbrauwen. Verkrijgbaar voor €5,99 per stuk.



Ik ben dol op de metal glam oogschaduws van Essence en ben blij dat er vijf nieuwe kleuren bijkomen. Verkrijgbaar voor €2,59 per stuk.



























De mono oogschaduws van Essence worden vervangen door nieuwe mono's met een nieuwe vormgeving. Er komen zestien nieuwe kleuren. Er zitten een aantal kleuren in die mijn aandacht trekken, zo ben ik onder andere benieuwd hoe gepigmenteerd de zwarte oogschaduw zal zijn. Verkrijgbaar voor €1,69 per stuk

Er komen twee nieuwe topcoats, de ene zorgt voor een ombre effect en de ander voor een satijnmat effect. Verkrijgbaar voor €1,99 per stuk.

Ook de nail candies lijn wordt uitgebreid door drie nieuwe kleuren. Verkrijgbaar voor €1,89 per stuk.

Er komen drie verschillende nail care pennen die allemaal hun eigen functie hebben. Om je nagels op en top in conditie te houden tussen je lakbeurten door! Verkrijgbaar voor €2,59 en €2,79 per stuk.

 
Naast de lash princess mascara komen er ook twee plump no clump mascara's in black en ultra black voor €2,89 per stuk.

Naast de nieuwe paletten komt er ook een nieuw quattro met allemaal zachte voorjaarskleurtjes. Verkrijgbaar voor €2,99

Ik geef toe: nagelverzorging schiet er bij mij nogal eens in. Met dit potje is er geen excuus meer. Even je nagel erin stoppen, draaien en tada; je hebt je nagels verzorgt! Verkrijgbaar voor €2,99

Deze topcoat ziet er bijzonder uit! Door het schudden worden de holografische deeltjes gemengd met de topcoat en kan jij elke nagellak holografisch maken. Verkrijgbaar voor €1,99

De blushes van Essence zien er altijd leuk uit met hun patroontjes. Deze koraalkleur komt als nieuwe toevoeging bij de bestaande lijn. Verkrijgbaar voor €2,59

Deze 'lakken' hebben verzorgende eigenschappen voor je nagels, zodat ze er altijd verzorgd en stralend uitzien. Verkrijgbaar voor €1,89 en €1,99

Om je nagels netjes in model te houden, kan je het beste een vijl gebruiken. Knippen zorgt ervoor dat er kleine scheurtjes ontstaan in de nagel waardoor de kans groter is dat je nagel inscheurt. Met deze vijl kun je makkelijk en snel je nagels vijlen. Verkrijgbaar voor €1,99


Deze bronzing poeders zijn er in twee kleuren. Ook de bronzer zelf bevat twee kleuren, zodat je de lichtere kleur als een blush boven de bronzer kunt gebruiken. Verkrijgbaar voor €3,59 per stuk.
















Er komen een heleboel nieuwe kleuren nagellak in het assortiment. Ik ben vooral benieuwd naar de lakken met een bijzonder effect en de rode lak die glitters lijkt te bevatten. Verkrijgbaar voor €1,69 per stuk.

Zijn je nagels te kort voor thermo-nagellak? Dan zijn deze nepnagels een oplossing! Het uiteinde van je nagels verandert als de temperatuur ook veranderd. Verkrijgbaar voor €2,99



Als laatste komen er vier nieuwe XXL nude kleuren en twee XXL shine kleuren. De nudekleuren spreken mij meer aan, vooral omdat ik de laatste tijd niet meer rode tinten op mijn lippen draag. Verkrijgbaar in €1,99 en €1,89 per stuk.

Mijn wishlist is weer wat langer geworden, hoewel ik de laatste tijd steeds minder make-up koop. Toch merken jullie dat ik nieuwsgierig ben geworden naar een aantal producten en deze ook wil bekijken zodra deze in de schappen liggen. Welke producten trekken jouw aandacht? En welke producten wil jij sowieso gaan kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...