vrijdag 28 november 2014

Beauty | Preview: Essence Like an unforgettable kiss

Hoewel het nog een hele poos duurt voordat het Valentijn is, zorgt Essence er alvast voor dat de vrouwen niet meer na hoeven te denken hoe ze perfect op hun date kunnen verschijnen. Vanaf half februari komt Essence met de limited edition Like an unforgettable kiss. Een limited edition volledig gericht op de liefde, vol producten in roze, paarse en rode kleuren.

 


De parfumlijn van Essence wordt weer tijdelijk uitgebreid met een nieuwe geur; Like an unforgettable kiss. Deze parfum wordt geleverd in twee formaten, 10 ml voor €2,99 en 50 ml voor €6,99.


Deze limited edition bevat ook een blushkwast. Deze kwast heeft roze haren en in het midden een hart met paarse haren. Verkrijgbaar in 01 Dear Valentine! voor €2,89

 



Deze blushes lijken op de blushes van Too Faced, waardoor ik denk dat ze snel uitverkocht zijn. Verkrijgbaar in 01 Nothing but lovestoned en 02 Pink me voor €3,99 per stuk




Elke oogschaduw heeft een ander reliĆ«f, slotjes, hartjes of kussende lippen. Dit maakt de oogschaduw iets spannender, voor de rest lijken het lichte kleuren te zijn.Verkrijgbaar in 01 Always on my mint, 02 Love is in the air en 03 Cloud number nine voor €1,89 per stuk.


De lipsmoother zorgt voor een lichte peeling, zodat je hele zachte lippen hebt, perfect voor de eerste kus. Verkrijgbaar in 01 Keep calm and kiss me voor €1,99


 Nadat je de lipsmoother hebt gebruikt, is het tijd om je lippen te voorzien van een leuk kleurtje. Essence geeft je de keuze uit drie verschillende kleuren, abrikoos, roze of rood, net waar je die avond zin in hebt! Verkrijgbaar in 01 Nothing but lovestoned, 02 Pink me en 03 Keep calm and kiss me voor €2,39 per stuk.





Je look is pas helemaal af als ook je nagels mooi gelakt zijn. De verkrijgbare kleuren sluiten aan bij de rest van je make-up. Verkrijgbaar in 01 Nothing but lovestoned, 02 Always on my mint, 03 You let my heart skip a beat en 04 Pink me voor €1,89 per stuk.

Eerlijk gezegd smelt ik toch wel een beetje voor deze collectie. De blushes en de blushkwast vind ik heel schattig, net zoals de lipsticks en de lipsmoother. Ook ben ik best benieuwd hoe de parfum ruikt. De nagellakken en oogschaduws laat ik liggen, deze vind ik zo op het oog niet bijzonder genoeg. Wie weet verandert dat nog als ik ze in de winkel aan het bekijken ben. Wat vind jij van deze collectie?

1 opmerking:

  1. Hopelijk zijn de blushes wat! De geur lijkt me trouwens ook heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...