donderdag 23 oktober 2014

Persoonlijk | Nieuwe lay out

Het is jullie misschien al opgevallen dat mijn blog er anders uitziet dan jullie gewend waren. Ik heb mijn blog in een nieuw jasje gestoken! Helaas was ik niet zo slim om eerst even een printscreen te maken van mijn blog voordat ik alles om ging gooien (ik ben altijd zo impulsief), maar ik heb nog wel een printscreen gemaakt van mijn oude header.


Mijn lettertype was een krullerig lettertype en de tekst was paars. Mijn achtergrond was gekleurd, een beetje de kleur van de pump uit mijn vorige header, maar dan lichter. Aan de rechterkant van mijn blog stond een hoop informatie, die mij begon af te leiden, en mijn 'About', 'Contact' en 'Privacybeleid' pagina's mochten ook weleens aangepakt worden.

Ik was het zat, mijn blog was verouderd, straalde niet de professionaliteit uit die ik graag wou en het was tijd voor iets nieuws. Alles is nu strak en clean met een vleugje kleur. Ik heb gekozen voor roze, omdat ik het iets liefs vind uitstralen. Door de rest strak te houden vind ik het toch professioneel, maar het past wel bij mij. Ook wou ik een strakke header, maar wel iets wat bij mij past. Dit is, al zeg ik het zelf, goed gelukt. In de zijbalk aan de rechterkant zijn de follow-buttons toegevoegd voor facebook, instagram, twitter en youtube, zo kun je me heel gemakkelijk overal volgen en blijf je goed op de hoogte. Dit zijn de belangrijkste veranderingen die ik heb doorgevoerd en zullen waarschijnlijk het meeste in het oog springen, maar de hele site heeft een make-over gehad.

Mocht het zijn dat jullie toch nog fouten zien in de lay-out, zouden jullie dit dan even willen doorgeven? Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...