dinsdag 21 oktober 2014

Persoonlijk | My Lovely Life #25

Na een XXL versie van mijn opgemaakt video is het nu tijd voor de XXL versie van de My Lovely Life. De foto's staan niet op volgorde. Een heleboel foto's, hopelijk vinden jullie het leuk!

Als afsluiter van de vakantie van mijn vriend en ik samen tapas gegeten in Zwolle. Heerlijk in het avondzonnetje!
 
Onze slaapkamer op vakantie, het verschil tussen man en vrouw haha. Ik heb zo gelachen om deze foto, mijn vriend neemt echt het hoognodige mee en ik neem altijd veel te veel mee.

 
Omdat ik mijn stage had gehaald en Horse Event eraan kwam, besloot ik mezelf te trakteren op een nieuwe lens. Aanschouw: de 550-250 mm lens van Canon. Wat heeft mijn camera nu ineens een toeter zeg...

 
Ik kreeg de mobiel van mijn vriend, omdat zijn abonnement was afgelopen en hij een nieuwe telefoon mocht uitzoeken. Nu ik een 'nieuwe' telefoon had, wou ik ook wat nieuwe hoesjes kopen. Miniinthebox is de plek waar ik dan altijd even ga kijken en ik bestelde vier hoesjes voor mijn Samsung Galaxy S3. Het hoesje met het uiltje heb ik nu om mijn mobiel en ik heb er al veel complimentjes over gehad!

 
Als afscheid op mijn stageplek heb ik vlinders gemaakt voor de kinderen. Ze vielen goed in de smaak!

 
 Even een powernapje met Ramani doen, ze ging bovenop mij liggen

Mijn nieuwe lens op Horse Event uittesten, al is deze foto met mijn mobiel gemaakt haha

 
Ik ben dol op egeltjes en als ik er eentje zie, moet ik altijd even kijken en een foto maken. 

 
Ik ging samen met mijn vriend, zijn broer en de vriendin van zijn broer naar de Apenheul. Helaas hebben we een paar dikke buien gehad, maar het was wel heel gezellig!

 
Oeps, taalfoutje! Wie ziet hem?

 
Op vakantie kwamen mijn vriend, opa en oma langs. Mijn oma is slechtziend, dus nam ze haar XXL versie van Rummikub mee, zodat we het toch nog konden spelen. Mijn vriend, oma en ik hebben veel spelletjes gespeeld. Hoewel mijn vriend dit nooit had gespeeld, won hij spelletje na spelletje.

 
Op de manege zaten twee ooievaars op de lamp bij de buitenbak, ik vind dat altijd zo bijzonder

 
Ramani lag op de bank, maar plots stond ze op en ging ze op de leuning liggen. Maf beest


 
Ramani was jarig en werd 7 jaar. Tijd voor een muts en een hondentaart :) Natuurlijk hebben we het kaarsje eruit gehaald toen ze het mocht gaan eten en hielden we haar goed vast toen het kaarsje nog brandde.

 
Mijn "schoonvader" werd 50 jaar, dus er moest een pop gemaakt geworden! Uiteindelijk stond hij helemaal klaar in de schuur en ben ik vaak geschrokken als ik in het schemer de schuur in liep.

Bruno met zijn snoepje, zo schattig...

 
Tijd voor een nieuw paardrij-jasje, na heel veel passen uiteindelijk deze meegenomen :)

 
Nog een taalfoutje, zien jullie deze ook?

 
Zitcompetitie selectie gereden, uiteindelijk eerste geworden! In de kwartfinale van de zitcompetitie ging het echter mis, ik ben al steigerend en bokkend door de inrijring gevlogen en uiteindelijk bij de proef zelf staakte Valco de hele tijd. Helaas dus lage punten en geen volgende ronde voor mij, maar gelukkig ben ik blijven zitten ondanks alles! Mijn instructrice nam haar petje af voor mij, want die zag mij al door de lucht vliegen toen ze 'het beest' tekeer zag gaan.

 
Ook minder leuk nieuws, misschien laat deze foto het niet zo goed zien, maar mijn hand was opgezwollen en er liep een rode streep over mijn hand naar mijn pols toe. Mijn vingers waren al dik toen ik 's morgens naar stage ging, maar op stage werd het steeds erger en mijn stagebegeleiders hebben me uiteindelijk naar de huisarts gestuurd. Het wondje wat jullie op mijn wijsvinger zien bleek ontstoken te zijn en de infectie was naar binnen geslagen... Pff wat heb ik een gedoe gehad met die hand, na een week antibiotica ging het eindelijk weer een beetje de goede kant op. Ik vond het best eng, want op mijn stageplek zeiden ze allemaal dat zo'n rode streep bloedvergiftiging kon zijn, maar bij de huisarts bleek dat gelukkig niet het geval te zijn :) Eind goed, al goed.

 
Genieten van de mooie lucht 

 
En van vriendjelief die mijn fiets ging repareren. Er was ineens van alles aan de hand met mijn fiets, remkabel geknapt, ketting die eraf vloog. Mijn vriend is een aantal keer achter elkaar langsgekomen om elke keer mijn fiets weer op te lappen. Wat was (en ben) ik blij met hem.

 
Weer eens geprutst met een nail-art en dit kwam eruit. Eerst vond ik het niet zo, maar na een half uurtje vond ik hem stiekem toch wel gelukt :) 

Ook verdrietig nieuws... Het paard waar ik altijd (en dan ook echt altijd) op reed, mijn hart aan had verloren en van plan was te kopen als ik klaar was met mijn stage, werd onder mijn neus verkocht. En wat mis ik haar... Paardrijden is ineens een stuk minder leuk en het blijft moeilijk om foto's of filmpjes te bekijken van ons samen. Ik heb zoveel met Nikita overwonnen, mijn angst om te springen (die zonder haar weer helemaal terug is), ik ben beter leren rijden en heb vooral geleerd zachter te zijn. Ik heb nog nooit zo'n klik gehad met een paard en het was vreselijk om te zien dat ze ingeladen werd. Gelukkig belde de eigenaresse mij zodat ik nog eventjes, 5 minuutjes, afscheid kon nemen.

Genieten van de mooie lucht bij de manege

 
Terwijl mijn vriendje met de pup van de manege speelde en wachtte totdat ik moest rijden. Ondertussen overhoorde hij mij ook nog om te kijken of ik mijn proef uit mijn hoofd kende, terwijl hij heen en weer rende met de hond door de bak. Uiteindelijk ben ik tweede geworden in mijn groep, wat ik totaal niet had verwacht. Ik rij het hoogste qua wedstrijdniveau, wat betekent dat ik vaak wel mijn punten haal, maar niet in de prijzen val. Dit keer was dat dus wel het geval en dat was een beetje een pleister op de wond, omdat ik ineens op een ander paard moest, doordat Nikita was verkocht (zie hierboven).

 
Ramani met een bot die bijna groter is dan haar snuit. Moet je kijken hoe lief ze het vast klemt met haar pootjes...

En een vrolijke afsluiter! Ik moet nog steeds lachen als ik dit plaatje zie, het maakt me gewoon zo vrolijk en ik vind het zo vertederend. Een leuk plaatje om My Lovely Life af te sluiten vind ik zo!

Een hele reeks met foto's die mijn afgelopen maanden samenvatten. Veel leuke dingen, maar ook minder leuke dingen... Het hoort er gewoon allemaal bij en ik ga gewoon door!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...