vrijdag 7 maart 2014

Beauty | Preview Essence Cookies & Cream

Ook Essence komt weer met een nieuwe limited edition. De vorige limited edition, Love Letters, was al zoet, maar deze limited edition is letterlijk zoet! Cookies & Cream, bij die naam lik ik mijn vingers al af. De limited edition is verkrijgbaar in april en mei. Maar is deze limited edition ook weer zo leuk om massaal in te slaan?


Als eerste een blush die ik redelijk opvallend vind. In het persbericht staat dat het een abrikozen blush is, maar zo op het plaatje vind ik hem redelijk naar rood neigen. Best spannend als je alleen maar neutrale blushes draagt... Verkrijgbaar in 01 Cakepop, that's pop! voor €2,99



Jumbo eye pencils, ze blijven populair als je bijvoorbeeld naar de jumbo eye pencils van NYX kijkt. Deze jumbo eye pencils kunnen gebruikt worden als oogpotlood, maar ook als basis om bijvoorbeeld een smokey eye mee te maken, maar ook om je oogschaduw te versterken. Verkrijgbaar in 01 Last Night A Cookie Saved My Life en 02 Yummy, yummy! voor €1,99 per stuk.




Drie oogschaduws met veilige kleurtjes, namelijk karamel, roze en bruin. Niet bepaald spannend, maar musthaves in elke stash. Verkrijgbaar in 01 So Hot, Donut!, 02 Macaron, C'est Bon! en 03 Last Night A Cookie Saved My Life voor €2,89


Deze vijl is bijzonder, aangezien hij een koekjesgeur heeft. Ik ben nog nooit een vijl tegengekomen die een geur heeft. Verkrijgbaar in 01 Keep Calm And Have A Cupcake voor €0,99

Nadat je je nagels korter hebt gevijld, moet je er natuurlijk ook voor zorgen dat je handen lekker zacht zijn. De balsem hydrateert je handen en zorgt ervoor dat ze een zachte koekjesgeur krijgen. Verkrijgbaar in 01 Keep Calm And Have A Cupcake voor €1,99


Ik vind lipglosses die je lippen een lief kleurtje geven echt geweldig. Deze lipglosses doen dat zeker. Verkrijgbaar in 01 Macaron, C'est Bon! en 02 Be My Cookie Monster voor €1,99 per stuk.



Deze shimmer pearls combineren de kleuren van gebakjes, koekjes, cupcakes, macarons en muffins. De parels hebben een lichte kleurintensiteit en een zacht glanzend effect, waardoor je een highlighter hebt. Verkrijgbaar in 01 One Sweet Day voor €3,39






Vier nagellakken in de kleuren roze, abrikoos, bruin en taupe met een metalen finish. Elk nagellakje heeft een zakje met hippe nagelstickers met een design van allerlei zoetigheden. Verkrijgbaar in 01 Cakepop, That's Pop!, 02 Yummy, Yummy!, 03 Last Night A Cookie Saved My Life en 04 Macaron, C'est Bon! voor €1,99 per stuk.

Ik moet zeggen dat ik deze limited edition niet zo geweldig vind als de vorige. De lipglosses vind ik geweldig, de blush vind ik een beetje te fel, de shimmer pearls heb ik al, maar dan in een andere verpakking en ik vind het jammer dat de nagellakken een metalic finish hebben en allemaal hetzelfde zakje met nagelstickers bevat. De handbalsem vind ik wel echt heel leuk, net zoals het vijltje. Wat vind jij van deze limited edition?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...