dinsdag 4 maart 2014

Beauty | Preview Catrice Haute Future

Vandaag wil ik jullie graag de nieuwe limited edition van Catrice laten zien, genaamd Haute Future. Een limited edition gericht op de toekomst met veel holografische aspecten. Deze limited edition zal verkrijgbaar zijn in mei.





Als eerst drie baked oogschaduws. De verpakking vind ik heel erg mooi, strak en toch speels vanwege de strepen op de verpakking en de gemĂȘleerde oogschaduws. Verkrijgbaar in C01 Gem Into The Future, C02 iROSEdescent en C03 Never Green Before voor €3,89 per stuk.

Deze vloeibare eyeliner heeft een holografische effect. De iriserende blauwe en paarse tinten zorgen ervoor dat alle aandacht onmiddellijk naar je ogen gaat. Verkrijgbaar in C01 GaLiLACxy voor €3,59


Deze lipsticks geven een bijzondere tint aan je lippen, namelijk glanzend paars of abrikoos. Waarschijnlijk geven deze lipsticks alleen een zacht glansje. Verkrijgbaar in C01 Holo Is The New Yolo en C02 iROSEdescent voor €3,99 per stuk


Deze topper bevat een sneldrogende roze-gouden vloeistof die aangebracht kan worden als highlighter, maar ook als topcoat over een oogschaduw heen. Zo til je je oogschaduw gelijk naar een hoger level! Verkrijgbaar in C01 iROSEdescent voor €3,99

 

Deze topcoat met holografische flakies zorgen ervoor dat je nagels gelijk opvallen. Je kunt hem over een nagellak aanbrengen, maar ook over je eigen nagel heen voor een onopvallender resultaat. Verkrijgbaar in C01 Holo Is The New Yolo voor €3,59

 

Deze vijf nagellakken geven je nagels galaxytinten met onaardse effecten in spacey blauw, groen en taupe. Verkrijgbaar in C01 Eletrix Blue, C02 Never Green Before, C03 iROSEdescent, C03 GaLILACxy en C05 Gem Into The Future voor €3,59 per stuk.

 

Deze rozige, subtiel glanzende blush pearls zorgen voor een frisse uitstraling. Zwiep met een grote kwast over de parels en breng hem daarna aan. Verkrijgbaar in C01 iROSEdescent voor €3,99

Wederom ben ik niet heel erg enthousiast over deze limited edition van Catrice. De holografische eyeliner lijkt me leuk, maar ik draag bijna geen eyeliner en vind hem nog wel redelijk aan de prijs. Dat is sowieso een punt wat me bij Catrice tegen de borst gaat stuiten: de prijs. Steeds worden de prijzen ietsje hoger, maar aangezien ik al een grote stash heb, heb ik het er gewoon steeds minder voor over. Alleen speciale producten uit een limited edition belanden nog in mijn stash. De holografische topcoat vind ik ook leuk, daar wil ik ook wel even naar kijken, net zoals de vierde nagellak, die ziet er ook bijzonder uit. De rest laat ik denk ik weer aan mij voorbij gaan. 

Wat vinden jullie van deze limited edition?

2 opmerkingen:

  1. De lakjes zijn echt prachtig.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook het leukste aan deze limited edition :) Liefs xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...