donderdag 6 maart 2014

Persoonlijk | My Lovely Life #24

Vandaag alweer de 24e My Lovely Life. Met veel foto's deze keer :)


Weer even kort doornemen waar ik allemaal op moet letten bij een test afnemen. Ik merk dat het toch al wel een poosje geleden is, ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar als ik het weer lees, dan zit het er ineens allemaal weer.


Ik heb genoten van de zon! Wat was het de afgelopen dagen af en toe heerlijk weer. Ik krijg er helemaal voorjaarskriebels van :)


Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad, maar toen ik mijn nagellakstash uitzocht, zag ik een flesje waarbij de hals volledig was afgebroken.. Die was rijp voor de prullenbak!


Hoe ik mijn stash uitzoek? Nou ik kijk welke lakjes stroperig zijn! Deze gaan weg. Een papiertje is het slachtoffer om te kijken welke lakjes nog goed lakken.


Ramani even extra girly gemaakt, ze vindt echt alles goed. En ik vind het haar zo schattig staan!


Valentijnsdag... Ik heb de verrassing van mijn vriend flink verpest. Mijn vriend had mij rozen via de post gestuurd, omdat hij pas 's avonds bij mij was. Door ze via de post te sturen, zou ik ze 's middags al hebben. Alleen ik vergat in de brievenbus te kijken.... Pas vlak voordat wij gingen slapen, zag mijn vriend kans om mijn zusje even alleen aan te spreken en vroeg of ze even in de brievenbus wou kijken. Daar lagen dus mijn rozen nog. Uiteindelijk kreeg ik mijn rozen dus alsnog laat. Gelukkig kon mijn vriend er wel om lachen.


Mijn zusje en ik hadden zin om iets te maken, maar we hadden bijna niets in huis. Alleen pepernotenmix waar alleen nog water aan toegevoegd hoefde te worden. Dus dat gingen we dat maar maken haha. Het smaakte goed, alleen echte pepernoten smaken toch wel anders.


Het zal je maar overkomen... Heb je wel een leuk verhaal om te vertellen!


Mijn vriend kwam met het geweldige idee om een broodje gezond te maken. Uiteindelijk was hij klaar en zo vol belegd dat hij niet meer dicht paste. Ik moet zeggen dat ik de hele dag vol heb gezeten, maar wat was hij heerlijk!


Juf zijn is helemaal niet zo erg, vooral niet als je verwend wordt met traktaties :)


Op weg van mijn stage naar het station kwam ik paard en wagen tegen. Het laat weer duidelijk zien dat mijn stageplek echt op het platteland ligt haha.


Zo apart, ik mix twee eieren door elkaar en toch zie je nog twee kleuren bij mijn gebakken eitje. Hij smaakte er gelukkig niet minder om.


Na een morgen shoppen met mijn zusje tijd voor onze lunch! Wie weet waar we zijn geweest? :')


Nailpolishheaven! Uiteindelijk heb ik maar een nagellakje gekocht, aangezien ik gewoon niet kon kiezen haha.


Als stagiaire heb je natuurlijk allerlei taken, waaronder een nieuwe wc-rol halen. Ik moest wel even om mezelf lachen toen ik met zo'n grote wc-rol over het schoolplein liep.


Deze oorbellen heb ik nieuw gekocht en ik ben er zo verliefd op. Ik draag ze de laatste tijd heel erg vaak en heb er al een aantal complimentjes over gekregen.


Ook deze minipaardjes heb ik gekocht. Het zijn gummen, maar ik vind het zo schattig dat ik ze niet ga gebruiken als gum. De Action had ook andere figuurgummen, zoals hamsters en giraffes.


Samen met vriendjelief op de bank liggen, lekker een filmpje kijken.



 

Mijn zusje en ik hadden koekjes gebakken en zie hier het resultaat van een aantal koekjes. Het belangrijkste was dat ze lekker waren!


Ik wist niet dat Ramani zich had opgegeven om model te staan voor de Intertoys... Ze lijkt er wel heel erg veel op.


Mijn laarzen hadden een poetsbeurt nodig na een wandeling in de modder. Het resultaat mocht er wel zijn, links gepoetst en rechts nog ongepoetst.


De laatste dagen komt er steeds een reiger bij ons in de straat op bezoek. Hopelijk loert hij niet op onze vissen in de vijver...


Uit eten bij een Chinees restaurant en een placemat krijgen met alle Chinese sterrenbeelden erop. Ik ben een schaap :)


Mijn zusje en ik hebben zelfs Reese's butter cups gemaakt en ze waren zo ongelofelijk lekker! Echt voor herhaling vatbaar.

Dit was alweer een kijkje in mijn leven. Drukke, maar gezellige weken waarin ik veel heb gebakken :) En dat bevalt me wel! Ik heb alweer genoeg nieuwe idee├źn om te gaan bakken.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...