zondag 9 maart 2014

Persoonlijk | Erop uit met de camera

Een poosje geleden was het zulk lekker weer dat ik gewoon mijn camera wel moest pakken en er op uit moest trekken. Mijn zusje was wel ervoor in om foto's te maken en gewapend met haar viool en mijn camera trokken we het bos in. Ook mijn hond was het slachtoffer, wat resulteerde ineen aantal mooie foto's.






















En als laatste nog een foto die mijn zusje van mij heeft gemaakt.


Dit zijn lang niet alle foto's die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Ga vooral naar mijn facebookpagina om nog meer foto's te zien. Bij 100 likes wordt er een gratis fotoshoot verloot tussen degenen die mijn pagina hebben geliked. Ondertussen maak ik lekker veel foto's die op mijn pagina zullen verschijnen en kun je mij berichten als je een fotoshoot bij mij wil laten doen, ik fotografeer ook dieren. Ik vind het fotograferen zo ongelofelijk leuk en ik ben blij dat het mooier weer word, zodat ik weer meer kan fotograferen! :)

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Vooral de foto's van Anouk met de viool zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...