zaterdag 1 februari 2014

Beauty | Stapelreview: Discontinued

Vandaag heb ik een stapelreview voor jullie. Zoals jullie al konden zien in het filmpje vrijdag, heb ik een aantal producten van Essence en Catrice gekocht die het assortiment gingen verlaten. Vandaag een stapelreview van deze producten. Zijn ze de moeite waard om nog even snel aan te schaffen?

 
Twee XXXL shine lipglosses heb ik gekocht. Al jaren lang is Nude Kiss een grote favoriet van mij, zelfs zo erg dat ik hem al 1x heb opgemaakt! Ik ben dus zeer tevreden over de XXXL shine lipglosses en daarom heb ik deze lipglosses ook gekocht.

  
Ik heb er twee gekocht, 19 Nude Candy en 21 Red Blossom. Zoals de namen al verraden, zijn het een nude kleur en een rode kleur. 
 
De swatches zijn gemaakt op de bovenkant van mijn arm, vandaar de haartjes. Op de binnenkant van mijn arm had ik namelijk al swatches gemaakt die waren gaan stainen, waardoor ik allemaal rode afdrukken op mijn armen had. Het zag er wel een beetje raar uit, het leek net alsof het allerlei brandwonden waren. Het pigment van de rode lipgloss verbaast mij echt, hij is ongelofelijk dekkend. De nude kleur vind ik ook heel mooi, deze is perzikkleurig. De pigmentatie van deze lipgloss is wel wat minder, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg.




Ik heb twee lipsticks van Catrice gekocht. De laatste tijd boeiden mij de lipsticks van Catrice niet echt meer en heb ik ze veel links laten liggen. Toen ik ze wat beter bekeek, heb ik uiteindelijk deze twee meegenomen.

 

Dit zijn 260 It's A Matt World en 110 Pink Me Up! It's A Matt World is, zoals de naam al verraad, een matte lipstick. Het is een rode kleur. Pink Me Up is een dieproze kleur. 


De swatches; links Pink Me Up en rechts It's A Matt World. Ik vind Pink Me Up niet echt heel erg glanzend, maar het verschil met It's A Matt World is wel duidelijk. Pink Me Up is een donkerroze kleur die ik ergens ook wel een beetje naar het bordeauxrood vind neigen. It's A Matt World is een rode kleur. Van mij had hij eigenlijk nog wel een tikkie matter gemogen, maar ik ben bang dat hij dan wel je lippen uitdroogt. Hij doet dit nu niet, dus dat is een groot pluspunt.

 

Ik heb ook een lippotlood gekocht. Ik gebruik ze bij vlagen, maar merk dat ik nog veel kleuren mis, waardoor ik vaak geen matchende kleur heb en het maar laat. En dat terwijl ik heb gemerkt dat lippotlood zoveel doet voor de houdbaarheid van je lipstick! Tijd dus om mijn liplinerstash uit te breiden, te beginnen met Essence Femme Fatale.


Dit is een donkerrood lippotlood. Hij is veel koeler van kleur dan de lipstick It's A Matt World. Het potlood is zacht genoeg voor je lippen. Je hoeft dus niet hard te drukken om je lippen in te kleuren. Ook dekt het potlood goed, dit kun je ook zien aan het uiteinden van de swatches. Een goede lipliner voor echt een zeer laag prijsje.

 

Als laatste de glossy lipbalm in de smaak apple pie. Ik ben zelf gek op appeltaart, maar ja, elk pondje gaat door het mondje... Zo'n lipbalm die je lippen er mooi uit laat zien en ook nog ruikt naar appeltaart, dat is natuurlijk helemaal mooi meegenomen. 


In het begin is de swatch wat dik, daarna wordt hij dunner. Je ziet dat de pigmentatie goed is, maar dat je hem ook heel transparant kan aanbrengen, afhankelijk van de dikte van de laag. Ik vind het ook een mooie kleur, wat natuurlijk niet geheel onbelangrijk is. Hij ruikt lekker, ziet er mooi uit en verzorgt mijn lippen. Kortom, echt een aanrader, helemaal voor het ongelofelijk zachte prijsje waarvoor je hem nu kunt kopen.

De producten die ik heb gekocht, bevallen mij allemaal goed. Het zijn in ieder geval geen miskopen geweest die achterin mijn stash belanden stof te vangen. Ik gebruik de lipbalm al regelmatig, maar ook de lipglosses vinden hun weg vaak naar mijn lippen. De lipliner en de lipsticks heb ik wat minder gebruikt, maar ik ben er echt super blij mee. 

Heb jij nog producten van Essence of Catrice gekocht met korting? Zo niet, zijn er nog producten die je wilt kopen en welke zijn dat?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...