woensdag 5 februari 2014

Beauty | Review: Color Me Crazy

Tijd voor de laatste review van de reeks oogschaduwpalettes van de Action. Persoonlijk is dit een grote favoriet van mij.  Net zoals voorgaande palettes kost dit palette €1,49. Laat ik maar gelijk beginnen waarom ik zo enthousiast ben over dit palette.

 
 Pastelkleuren! Deze oogschaduws zijn altijd moeilijk te vinden in de winkel, vooral in een budgetversie. Soms zitten ze in een Limited Edition van Essence of Catrice, maar ja, dat is niet het vaste assortiment. Pastelkleuren hebben ook de naam dat ze slecht gepigmenteerd zijn, dus ik was benieuwd of dat ook bij dit palette was.




Net zoals de andere twee palettes zit dit palette ook verpakt in plastic. Ik hoef het bijna niet meer te herhalen, maar ook dit palette heeft 2 sponsapplicators, 18 oogschaduws en een grote spiegel.


De eerste rij swatches. Ondanks dat het zulke lichte kleuren zijn en ze bijna niet te zien zijn op mijn huid, zijn ze goed gepigmenteerd. Dat valt me niet tegen van zulke lichte pastelkleuren! Sommige oogschaduwkleuren lijken wel bijna wit in de pan, maar op de huid valt het dus heel erg mee.


De tweede rij swatches. Ik ben vooral verliefd op de derde kleur en deze gebruik ik ook vaak. De eerste twee kleuren vind ik ook mooi en heel goed gepigmenteerd, maar ik gebruik niet zo vaak roze kleuren. De vierde kleur vind ik een vieze kleur en deze brengt vlekkerig aan. De vijfde kleur is gewoon weer goed gepigmenteerd, maar de zesde kleur?? Ziet iemand de zesde kleur? Juist ja, deze is vreselijk. Droog geswatcht, nat geswatcht, heel hard gedrukt, er 20x overheen, er komt gewoon geen kleur vanaf. Het lijkt wel alsof deze oogschaduw uitgedroogd is. De misser in dit palette.


Ik moet het benoemen: weer die rode kleur he. Max is goed bezig! Een budget rode oogschaduw met nog 17 andere mooie kleuren: score! De eerste drie kleuren zijn goed gepigmenteerd, de vierde wat minder. De vijfde kleur valt me een beetje tegen, hij is goed gepigmenteerd, maar ik had hem donkerder verwacht, net zoals de zesde kleur.

Conclusie? Wat een prachtpalette. Mooie pastelkleuren die over het algemeen goed gepigmenteerd zijn. Ze kunnen wel wat korrelig zijn, dus je kwast aftikken voor het aanbrengen is een goed idee. Het palette heeft een heel laag prijsje, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is. Net zoals de rode oogschaduw die wederom in dit palette zit. Als jij van pastelkleuren houdt, dan is dit palette echt een aanrader voor jou.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb deze nog nooit gezien bij de Action, sommige kleuren zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet zeggen dat ik ze nu zelf ook al een poosje niet meer bij de Action heb gezien... Zonde, want ze zijn zo mooi!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kleurtjes. Sommige vallen inderdaad tegen waarnaar andere er weer helemaal uitspringen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, beetje vergelijkbaar met Essence en Catrice eigenlijk.
      Liefs xxx

      Verwijderen
  3. ik heb ze ook niet gezien!! maar de pigmentatie is best goed!! en dat voor dat geld!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Dat vind je niet zo snel bij de Kruidvat ofzo

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...