dinsdag 4 februari 2014

Beauty | Preview: Catrice Luxury Lacquers‏

Vanaf half maart komt Catrice met de limited edition Luxury Lacquers. De naam van deze limited edition verraadt al dat deze limited edition vol nagellak zit. Mensen die niet van nagellak houden, kunnen deze limited editon dan ook beter overslaan, aangezien dat het enige product in deze limited edition is. Gek op nagellakken en dan vooral op bijzondere nagellakken? Dan denk ik dat je gaat kwijlen van deze nagellakken, dat doe ik namelijk ook. Benieuwd waarom ik een kwijlbakje nodig heb?



Als eerste deze Chameleon nagellakken. Afhankelijk van de lichtinval hebben je nagels een andere kleur. Verkrijgbaar in C05 Chromeo & Julia, C06 Chromit & Miss Pinky, C07 Salmon Salmon But Different en C08 C(h)ome, Leon! voor 3,59 per stuk

Deze holografische nagellakken zorgen ervoor dat je nagels een feestje zijn om te bekijken. Verkrijgbaar in C01 Holo Manolo, C02 ApHolo 7, C03 Holo In One en C04 Plum Me Up Scotty voor 3,59 per stuk. 




Deze nagellakken laten je nagels glinsteren als diamanten. Verkrijgbaar in C01 BRIGHTsmaid, C02 Glitz Carlton, C03 Glitterama, C04 The Big Bling Theory, C05 Walk of Glitters, C06 Glitters Are A Girl's Best Friend, C07 Sweet Glitzteen en C08 Glitter Me If You Can voor 3,59 per stuk.



En als laatste deze geweldige sand nagellakken. Deze liquid sand nagellakken zijn moeilijk in een budget versie te krijgen, dus daarom brengt Catrice 8 verschillende kleuren uit met deze speciale finish. Verkrijgbaar in C01 100 perSand Real, C02 Maliblue, C03 Sandhopper, C04 PLUMbeach, C05 Strawberry BAYquiri, C06 It's A PINKini World, C07 TropiCoral en C08 Wakiki Peach voor 3,59 per stuk.

Dit is een limited edition waar mijn hartje sneller van gaat slaan, maar waar mijn portemonnee flink van gaat huilen. 3,59 voor 1 nagellak, terwijl er zo ongelofelijk veel (stiekem eigenlijk alles) nagellakken op mijn wishlist staan. Dat wordt in de winkel nog goed kijken en uitzoeken, zodat de schade nog enigszins beperkt blijft. Wat vind jij van deze limited edition en welke nagellakken vind jij mooi?

2 opmerkingen:

  1. Super leuke collectie maar slecht voor mijn portemonnee.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voel helemaal met je mee, hetzelfde probleem hier!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...