zaterdag 8 februari 2014

Persoonlijk | My Lovely Life #23

Vandaag de 23e editie van My Lovely Life! Zoals jullie misschien merken, zit er geen echt regelmaat in wanneer er een nieuwe editie online komt. Dit komt omdat ik soms heel veel foto's heb en soms heel weinig. Ik kijk een beetje naar de hoeveelheid foto's en op basis daarvan bepaal ik of er een My Lovely Life komt.


Onze hond heeft een vreselijke hekel aan regen, ze wil het liefst niet naar buiten, trekt buiten steeds terug naar huis en springt om alle plassen heen. Daarom hebben we een regenjasje gekocht en mevrouw wil ineens weer heel graag naar buiten. Het scheelt ook nog bij het afdrogen van Ramani, dus een win-win situatie!



Laatst gingen we zolder opruimen en kwamen we allemaal oude foto's tegen. Ik denk niet dat het mijn schuld is dat ik zo gek ben op paarden, ik kwam namelijk heel erg veel van dit soort foto's tegen haha.


Ik speel nog steeds bijna elke weekend Catan met mijn vriend en zusje, maar soms wordt mijn zusje ingeruild voor zijn ouders. Vind het nog steeds een super leuk spel, vooral met al die uitbreidingen! Zo spelen we eigenlijk nooit meer basisspel, maar altijd met een uitbreiding en die wisselen we ook regelmatig af. 


Ik loop stage en dit is gewoon de ideale stageplek voor mij! Deze pony's zijn van de kinderboerderij van de school en staan vaak op verschillende plekken. Ik heb ze nu al 2x hier zien staan/liggen. Wat zijn het schatjes, ze hinniken heel zachtjes als je eraan komt, zo lief!


Af en toe kan ik echt niet snappen hoe die hond van ons kan slapen. Ik bedoel, dit kan toch totaal niet lekker liggen??


Ik vind dit er zo raar uitzien, ineens een stuk open waardoor je naar beneden kijkt, de fietstunnel in. Met deze tunnel kom je aan de andere kant van het station.


Ik at voor het eerst een cronut, een combinatie tussen een donut en een croissant, maar ik kan nou niet zeggen dat ik hem zo lekker vind... Geef mij maar of een croissant of een donut, maar niet gecombineerd!


Vanuit stage de zon zien opkomen, wat geeft het een mooi beeld.


Na heel mijn tas doorzocht te hebben, kwam ik deze tegen. En wat was ik er blij mee! Ik was totaal niet fit en het was dat ik naar school moest, omdat ik een verplichte terugkomdag had, anders was ik thuis gebleven. Op deze vier pijnstillers ben ik de dag doorgekomen en toen ik thuis was heerlijk mijn bed in.


Genieten van de zon! Wat was het woensdag heerlijk weer, ik heb er echt van genoten! Had helemaal voorjaarskriebels :)


Maandag mag ik voor het eerst beginnen met testen afnemen, even mijn geheugen opfrissen wat ook alweer de afbreeknorm was...


Ik wist niet dat er nog "E" internet was. Ik had dat tekentje nog nooit gezien. Normaal staat er een "H" (zie foto hieronder) en soms een "G". Ik denk dat mijn stageplek niet zo'n goed internet heeft....


Dit wil ik! Maar dan niet alleen voor mijn schoenen, maar ook voor mijn kleren en make-up. Nu vriendlief nog te zien overtuigen haha.


Hier moest ik even hardop om lachen, als ik ooit een kindje mag krijgen, geef ik deze aan mijn vriend/man.


Ronde getallen, ik hou ervan! Eigenlijk zou ik nog twee mensen moeten volgen om het helemaal rond te krijgen, maar ja.


Ik leverde mijn scriptie in! Mijn gevoel zegt dat ik hem niet heb gehaald, aangezien ik in tijdnood kwam en er wat problemen waren, maar wie weet. Komende week krijg ik de beoordeling, dus ik ben benieuwd.

Wat heb jij de afgelopen tijd gedaan? En kreeg jij ook zulke lentekriebels van het mooie weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...