maandag 17 februari 2014

Beauty | Catrice wenkbrauwgel

Mijn wenkbrauwen... Ik heb er een haat-liefde verhouding mee. Af en toe zitten ze geweldig, af en toe kan ik er niets mee. Ik teken ze altijd bij, maar soms heb ik zulke eigenwijze haartjes die niet op hun plek willen blijven. Al een paar keer had ik iets gelezen over de wenkbrauwgel van Catrice, deze zou vezeltjes hebben waardoor je wenkbrauwen 'ingevuld' werden en de gel heeft een kleurtje. Aangezien ik altijd mijn wenkbrauwen invul en ze hierdoor ook donkerder worden, was ik benieuwd wat deze wenkbrauwgel met mijn wenkbrauwen zou doen. Zou ik tevreden zijn met het resultaat?

 

 Mijn wenkbrauwen zonder dat ik er iets mee heb gedaan. Ik heb niet veel haartjes, waardoor er al snel gaten in mijn wenkbrauwen vallen. Ook vallen mijn wenkbrauwen nauwelijks op, doordat ze zo blond zijn.


 

De wenkbrauwgel van Catrice. Hij is er jammer genoeg maar in 1 kleur. Mensen met hele lichte wenkbrauwen of rode wenkbrauwen zullen hierdoor buiten de boot vallen, omdat deze kleur dan niet geschikt is.


Mijn wenkbrauwen met de gel erin. Ik ben er blij mee! Ik vind het alleen wel vervelend dat de gel alle haartjes donkerder kleur, dus ook de haartjes die je eigenlijk had moeten epileren, maar daar nog geen tijd voor hebt gehad... Dit vond ik wel vervelend, omdat ik deze gel weg moet halen en hiermee dan ook mijn foundation weghaal. Voor de rest ben ik erg tevreden met deze wenkbrauwgel. Hij houdt mijn haartjes goed op de plek en is net de goede aanvulling op mijn wenkbrauwpotlood. Ook gebruik ik deze gel als ik even snel mijn wenkbrauwen wil doen, dan sla ik het wenkbrauwpotlood over.

Gebruik jij ook wenkbrauwgel of doe je niets met je wenkbrauwen?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook, ik vind het wel fijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat er nog meer mensen zijn die hem met liefde gebruiken! x

      Verwijderen
  2. Ik heb witblonde wenkbrauwen (nog lichter dan jou) en ben bang dat die gel gewoon teveel van het goede is dus ik doe helemaal niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat denk ik dan ook, hij is dan te donker.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...