zondag 9 februari 2014

Beauty | Catrice Celtica nail flakies.

In de limited edition Celtica van Catrice zaten ook nail flakies. Ik was hier bij het persbericht al heel erg benieuwd naar en toen de limited edition in de winkel lag, was dit het enige product wat in mijn mandje belandde.



Ik vind het ten eerste een rotdoosje om open te maken! Ik scheurde hem gelijk kapot, terwijl dat niet de bedoeling was. De vormgeving van het doosje vind ik wel heel mooi, met dat roze en dat gat waardoor je het doosje ziet. Dat vind ik echt heel erg mooi.


Hallo! Zien jullie mij in het doosje? Dit vind ik ook een nadeel, vingerafdrukken zie je er gelijk op en dat vind ik heel erg storend. Verder vind ik het doosje wel mooi, de letters zijn subtiel, in het zwart vond ik ze waarschijnlijk te opzichtig.


C01 Pinkadoxa kost €2,99. Best duur eigenlijk voor zo'n klein potje. Ik vind de flakies wel heel erg mooi, ze zijn roze met een soort parelmoerglans. Hoe ik ermee moet werken, dat moet ik nog even uitzoeken. Sommige stukjes zijn niet helemaal plat, waardoor ze een stukje opstaan. Hierdoor blijf je er makkelijker achter haken en dan verlies je het. Ook zijn ze hard, waardoor ze met mijn ronde nagels niet goed aansluiten op mijn nagel. Ik vind het leuk dat alle flakies niet precies gelijk zijn, dit zorgt voor een speciaal effect.

Ik heb dus nog geen foto dat ik de flakies op mijn nagel heb, omdat ik nog aan het uitproberen ben hoe ik ze het beste kan gebruiken. Ik wou ze wel aan jullie laten zien, omdat ze toch wel super mooi zijn.

Heb jij iets gekocht uit de limited edition Celtica?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...