donderdag 23 januari 2014

Lifestyle | Tips om het leven makkelijker te maken deel II

Vandaag deel II met handige tips om het leven makkelijker te maken. Hoe je kaarsen makkelijk aansteekt zonder je vingers te verbranden, hoe je ervoor zorgt dat je kat niet heel de wc-rol afrolt en hoe je snel ijskoude coca cola krijgt zonder lang te hoeven wachten. 

 


Ideaal, vooral omdat je die dingen nooit goed schoon krijgt, omdat je er niet goed bij komt. Met deze tip dus wel.

 

Handig als je zo'n 'leuke' kat hebt die heel je wc-rol afrolt, waardoor je overal wc-papier hebt liggen dat je voor gebruik weer moet oprollen.

 

Dit klopt helemaal, ik moet soms mijn eten wel 3x opwarmen, omdat het in het midden niet warm is. Nou kan ik het gewoon in 1x doen :)

 

Altijd handig als je geen cd-hoesje bij de hand hebt, maar wel je cd veilig wil bewaren. Een A4-tje en je cd-tje is in veilige handen.

 

Dit is zo'n handige tip voor mij! Ik heb heel veel geurkaarsen in glas die dan dieper zitten, waardoor ik mijn lucifer bijna rechtop moet houden om de kaars aan te kunnen steken. Hierdoor verbrand ik dan altijd bijna mijn vingers, omdat de warmte omhoog komt. 

 

Niet dat ik pizza ooit in de oven opwarm, maar voor degene die dat wel doen, is dit een handige tip!

 

Een hele handige tip, want kabelbreuk wil niemand. Deze is heel erg handig voor mij, aangezien ik al een aantal keer kabelbreuk heb gehad.


Wel een hele handige, vooral omdat ik echt een kluns in de auto ben met borden kijken. Ik rij liever op de TomTom!


Zo heb je altijd alleen maar popcorn en niet die vervelende harde korrels er nog tussen.


Misschien erg, maar ik vergeet altijd aan wie ik dingen heb uitgeleend en moet dan iedereen vragen of accepteren dat ik het niet meer terug krijg. Via deze methode hoef ik het niet meer te onthouden en raak ik geen spullen meer kwijt.


Snel gemaakt :) Zo hoef je geen geld meer uit te geven aan een (nieuwe) speaker. Ook handig als je je speaker bent vergeten.


Ik ga maar eens even wat kokers inslaan, want mijn snoertjes raken altijd in de war in een tas. 


Ik vind dit er zo vrolijk uitzien! 


Ik zelf hou er niet van om mais op deze manier op te eten, maar vind je dat wel lekker, dan is dit een handige tip!


Ik sla altijd op mijn vingers... Nu dus niet meer!


Ik vraag me af of dit een beetje makkelijk gaat.... 


Handig als je in de supermarkt begint te twijfelen wat je nou allemaal nog had.



Vooral handig in de zomer, want nu moet ik er niet aan denken om ijskoud drinken te drinken. Omdat het zo snel gaat, hoef je niet lang te wachten, ideaal!


Dit doe ik eigenlijk heel vaak in de trein of in de bus. Niet vergeten dat je je tas om je voet hebt als je opstaat! 

Aan welke tips heb jij iets gehad en ga je ook uitvoeren? En welke tips vind je maar niets?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...