maandag 6 januari 2014

Lifestyle | Tips om het leven makkelijker te maken deel I

Iedereen heeft het altijd maar zwaar, tenminste, als je het geklaag in de social media moet geloven. Natuurlijk, je mag altijd even klagen, maar elke dag negatieve berichten vind ik teveel van het goede. Vandaag een artikel met allerlei kleine tips om het leven net iets makkelijker te maken.

Je hoeft er ook niet de hele tijd bij te staan, alleen af en toe even een oogje in het zeil te houden zodat je emmer niet overstroomt.

Ik breek altijd mijn nagels hiermee, dus doe ik het met een mesje, wat als gevolg heeft dat ik mezelf vaak per ongeluk snij als het mesje wegschiet. De laatste tijd vraag ik iemand anders om het elke keer voor mij te doen, maar dit is natuurlijk nog makkelijker!

Scheelt een hoop druppende verf!

Hierdoor lijken meubels gelijk al weer een stuk netter. Ik zou alleen de walnoot daarna niet meer opeten...

Wij gebruiken altijd het plastic dat om het papier heen komt en knopen dat er omheen, maar dit kan natuurlijk ook prima

Nog zoiets waarbij ik altijd mijn vingers openhaal... Gewoon de blikopener gebruiken dus!

Hierdoor heb ik menig slipper weggegooid, terwijl het dus eigenlijk helemaal niet nodig was...

Je verkleint de kans dat iemand je spullen steelt, al heb je die garantie natuurlijk nooit. 

Gebruik totaal verschillende kleurtjes, zodat je goed weet wat voor sleutel waar voor is.

Handig als je te weinig ruimte in je kast hebt (zoals ik)...

Scheelt weer flink zoeken, ik kan ze namelijk nooit terugvinden en een stofzuigerslang kun je in de kleinste hoekjes steken zonder dat je alles hoeft te verplaatsen.



Bij sommige dingen vraag ik me af: waarom ben ik hier zelf niet op gekomen?

En je hebt hem niet op het aanrecht liggen, zodat je meer ruimte heb voor je baksels.

Scheelt weer het fornuis schoonmaken na die tijd :)

Wie verwacht er nou dat er geld in een lippenbalsem zit... Juist, niemand

Ik kan nooit het begin vinden en als het me wel lukt, dan krijg ik hem nooit netjes los, dus dit vind ik een hele handige tip

En zo krijg je creatieve zeepjes als je meerdere kleuren gebruikt!

Dit heb ik op een gegeven moment bij heel veel broeken gehad, alle ritsen waren lam. Nu heb ik het bij geen broek, ze verslijten allemaal voordat de rits lam wordt haha.

En verander regelmatig je wachtwoord :)

Dit waren mijn 20 tips om het leven net iets makkelijker te maken. Ken jij ook nog van zulke tips? Deel ze in de comments

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...