dinsdag 7 januari 2014

Persoonlijk | The Boyfriend Tag

Mijn vriend werd aan het werk gezet, namelijk met vragen uit the boyfriend tag. Vragen die behoorlijk moeilijk zijn, want hoe goed kent hij me nu eigenlijk? Tijd om het uit te vinden!

Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Ummm, Wie is de Mol?, Boer zoekt vrouw, paardensport en natuurlijk voetbal :)
Dit klopt helemaal, dit zijn de programma's die ik daadwerkelijk volg. En The Voice of Holland, maar dat is nu afgelopen.

Noem iets wat ze niet lust.
Champignons!
Klopt als een bus :) Ik vind de structuur en substantie zo vies als ik het aan het eten ben.

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Zoete witte wijn
Klopt ook 

Wat is haar schoenmaat?
37, maar soms ook 38
Nou eigenlijk heb ik schoenmaat 37,5, waardoor maat 37 mij meestal niet past en 38 te groot is. Ik heb een aantal schoenen in maat 37 en de rest is maat 38 met zooltjes erin, zodat ik ze toch pas.

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Nagellak :x
Daar heeft hij gelijk in, hij plaagt me regelmatig met de hoeveelheid nagellak die ik heb.

Wat is haar favoriete broodje?
Broodje gebakken ei ;)
Maar wel gemaakt door hem hoor! Die van mij zijn, hoewel we precies hetzelfde doen, toch minder lekker vind ik.

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
Brood
Klopt, maar gelukkig doe ik dat ook elke dag :) Ik ben gek op brood en dan vooral op speciale broodjes, warme broodjes enzovoort. Dat kan niet elke dag, maar als het wel mag, dan geniet ik volop.

Wat is haar favoriete ontbijtje?
Ook brood hihi
Klopt weer, het liefst met een gebakken eitje of een broodje gezond

Wat is haar favoriete muziek?
Van alles wat, top 40 etc. Geen Nederlandstalige herrie gelukkig :)
Ook dit klopt, ik heb niet echt een bepaalde favoriet.

Wat is haar favoriete sportteam?
Feyenoord natuurlijk
Ha, dat mocht hij willen! Mijn vriend is gek van Feyenoord en wil dat ik ook voor die club ben.
Helaas voor hem is dit nog niet helemaal het geval. Mijn favoriete sportteams zijn natuurlijk het Nederlands dressuur- en springteam. 


Welke kleur hebben haar ogen?
Blauw
Correct :)

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Ik hoop niks 
Ik zou echt niets kunnen verzinnen

Waar is ze geboren?
Thuis, in Hoogeveen
Klopt :)

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?

Chocoladetaart?
Heerlijk! Ook aardbeientaart/monchou vind ik lekker, maar chocoladetaart heeft wel echt mijn voorkeur.

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?

Paardrijden (deze is wel erg makkelijk)
En hardlopen en ik sta ook regelmatig op de crosstrainer thuis :)

Wat zou ze uren kunnen doen?

Paardrijden kijken, bankhangen met mij en computeren
Hij vergeet dat ik ook uren zelf kan paardrijden :')

Wat is een uniek talent dat ze heeft?

Mij gelukkig maken (L)
Dat is wat hij zegt :)

Hoe lang zijn jullie al samen?

Iets meer dan 8 maand, sinds 29 april 2013
Klopt ook helemaal

Ik denk dat ik wel de conclusie mag trekken dat mijn vriend me behoorlijk goed kent. Heb jij je vriend deze tag al laten invullen? En welke antwoorden kwamen er bij jou uit?

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...