maandag 20 januari 2014

Persoonlijk | Tag: Mijn Liebster Award

Ik ben weer genomineerd voor de Liebster Award. Een hele poos geleden kreeg ik ook al een Liebster Award, maar aangezien het al zo lang geleden is, heb ik besloten hem gewoon nog een keer te doen!

Ik ben genomineerd door Babysaurus van Babysaurus Fashion
Als eerste wil ik haar daarvoor bedanken!
Er zijn een paar regels als je deel neemt aan deze award:

* Noem degene die jou heeft genomineerd.
* Beantwoord de elf vragen van degene die jou heeft genomineerd.
* Nomineer zelf negen bloggers met 200 volgers of minder.
* Stel deze bloggers elf vragen.
* Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

De elf vragen die ik moet beantwoorden:
1. Waar zie je jezelf over 3 jaar? en wat heb je dan bereikt?

Over drie jaar ben ik 25 jaar, heb ik mijn diploma al een poosje op zak en ben ik aan het werk, het liefst op in het speciaal onderwijs of op een medisch kinderdagverblijf. Mijn vriend en ik hebben dan een huisje voor onszelf gevonden en wonen samen. En misschien zijn we dan ook al wel aan het denken over kinderen, we vinden 25 jaar een mooie leeftijd, maar wie weet hoe ons leven er uit ziet als we 25 jaar zijn en zijn we er nog niet aan toe.

2. Ben je altijd je zelf en hoe laat je dat zien?
Altijd is natuurlijk heel erg vaak. Het grootste deel van de tijd ben ik mezelf, maar in een groot onbekend gezelschap ben ik niet mezelf. Ik voel me dan niet op mijn gemak en ben rustig, verlegen en zeg niet zoveel. Ik kijk dan de kat uit de boom. Als ik wel mezelf ben, dan klets ik gezellig mee en ben ik vrolijk.

3. Heb je een groot geheim, en blijft dit een groot geheim of geef je je nu bloot? Of tipje van de sluier?

Ik heb geen groot geheim, dus kan ik hier ook geen antwoord op geven. Eigenlijk ben ik gewoon een open boek.

4. Papieren boek lezer of lees je liever op een E-reader? en waarom?


Papieren boek! Ik krijg snel droge ogen van een (computer)scherm vanwege mijn lenzen, dus een E-reader is voor mij niet ideaal. Ook merk ik dat ik sneller hoofdpijn krijg bij een E-reader. Ik hou het dus lekker bij een boek.

5. Ben je een meisjes-meisje of een jongens-meisje? Tell us why!

Een echt meisjes-meisje, kijk maar naar mijn blog! Ik hou van make-up, sieraden, mooie kleren, hakken.

6. Liever snacks of gezond?

Een lastige.. Ik wil afvallen, maar ben zo gek op chips, nootjes en lekkere dingen. Maar ik ben ook gek op fruit, brood en groente, dus dat is weer gezond!

7. Wat was je slechtste date ooit, en waarom?


Ik heb geen slechte dates gehad, ik date sowieso niet veel, mijn relaties duren altijd best lang al zeg ik het zelf. En een officiƫle date, daar hou ik helemaal niet van. Ik heb twee keer een date gehad, wat toevallig een dubbeldate werd en uit beiden heb ik een relatie overgehouden, waaronder mijn huidige relatie, dus zo slecht waren die dates niet!

8. Chaotisch of georganiseerd? 

Georganiseerd, als het een chaos om mij heen is, wordt het ook een chaos in mijn hoofd, omdat ik het overzicht mis. 

9. Wat doe je het liefst op een zondag?

Als mijn vriend er is, dan ga ik het liefste op zondag een lekkere (bos)wandeling maken als het mooi weer is of samen met mijn vriend en zusje Kolonisten van Catan spelen. Ook kijk ik graag samen met mijn vriend een film. Als Feyenoord uit speelt, kijken we samen voetbal. Als mijn vriend zondags naar de Kuip is, dan blog ik het liefst op zondag.

10. Als je een wereld stad zou kunnen zijn, welke stad zou je dan zijn en waarom?

New York, the city that never sleeps. Ik kan ook het beste 's nachts werken en ben absoluut geen ochtendmens, dus de beschrijving van deze stad past wel heel goed bij mij.

11. Waar heb je echt spijt van gehad? (mag over alles gaan).

Dat ik niet eerder bij een jongen ben weggegaan. Hij heeft er mede voor gezorgd dat ik heel onzeker en achterdochtig ben geworden, waar ik in het begin van mijn huidige relatie wel last van had. Ook heeft hij allerlei negatieve verhalen over mij verspreid en mij bedrogen. 

De vragen die ik heb bedacht zijn:
1 Wat is je stopwoordje? En hoe kom je bij dit woordje?

2 Wat is de beste tip die je ooit hebt gekregen?
3 Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt door je blog?
4 Heb je een verslaving aan iets?
5 Hoe hoog waren de hoogste hakken waar je op hebt gelopen?
6 Noem drie dingen die je wilt bereiken in je leven.
7 Welk computerspel speelde je altijd toen je klein was?
8 Wat wou je later worden toen je klein was?
9 Hoe ziet jouw droomman/droomvrouw eruit?
10 Welke tvprogramma's volg je?
11 Als je doodgaat, hoe moeten mensen je dan herinneren?

Aangezien ik deze Liebster Award al keer eerder heb gedaan, ga ik niet specifiek iemand nomineren. Iedereen mag hem overnemen als hij dat wil! Deze Liebster Award is dus voor mijn bezoekers. Wil je hem niet overnemen op je blog? Vul je hem dan wel even in bij de comments, ik vind het leuk om jouw antwoorden te lezen!

2 opmerkingen:

  1. Hai wat leuk dat je het ingevuld hebt! Leuke antwoorden ook!
    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, jij bedankt voor de nominatie! xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...