woensdag 29 januari 2014

Lifestyle | Tag: Instagram tag

Via Beauty For Breakfast nam ik de Instagram tag over. Een tag die, zoals de titel al zegt, over instagram gaat.

1. Wat is je Instagram gebruikersnaam en waarom?
NicolienSpitse, gewoon mijn voor- en achternaam gecombineerd.

2. Hoeveel foto's post je gemiddeld?Als ik het druk heb een stuk minder! Ik denk dat ik gemiddeld 3 tot 4 foto's per week plaats. Soms meerdere per dag, soms elke dag eentje. Ik heb het in januari druk gehad en tot nu toe 6 foto's geplaatst, maar in december 22. Heel verschillend dus!


3. Laat je favoriete Instagramfoto zien.
Mijn mooie hondje in het herfstzonnetje tussen de herfstbladeren. Ik vind dit gewoon zo'n mooie foto, omdat hij precies op het goede moment gemaakt is. Een tel later liep mevrouw namelijk alweer vrolijk door.

4. Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
Een gedeelde eerste plek voor twee foto's. De foto die ik plaatste op mijn verjaardag en de foto van mijn camera waar ik nog geen seconde spijt van heb, zijn de twee foto's die het meeste geliked zijn. 

5. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Geen. Ik weet toch dat ik ze vergeet te gebruiken, dus ik download ze bij voorbaat al niet.

6. Welke celebrities volg je?
Ik volg geen celebrities. De mensen die ik wel volg op Instagram zijn vrienden en bloggers, voor de rest volg ik geen mensen op Instagram.

7. Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Zonder twijfel Mayfair, Hudson en X-Pro II.Vaak ga ik alle filters langs als ik een foto wil plaatsen om te kijken welk filter het beste bij de foto past, maar ik kom eigenlijk altijd uit op een van deze drie.

8. Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik gebruik geen hashtags. Waarom niet? Ik vind het bij Twitter horen eigenlijk. Ik gebruik ze dus ook alleen op Twitter.

9. Laat je laatste instavideo zien.
Ik heb nog nooit een instavideo gemaakt. Foto's maken is altijd net even wat makkelijker dan een filmpje!

10. Welke dierenaccounts volg je?
Goldenkittehs, de katten van Serena Verbon. Ik heb niets met katten, maar deze katten vind ik zo mooi en ze staan vaak zo geniaal op de foto!

11. Welke (grote) bedrijven volg je?
Zoals ik al eerder zei, volg ik alleen vrienden en bloggers op Instagram, dus ook geen grote bedrijven.

12. Heb je veel familieleden op Instagram?
Geen eentje, aangezien niemand van mijn familie Instagram heeft.

Ik tag niemand in het bijzonder, maar als je het een leuke tag vind, mag je hem altijd overnemen! Ik vind het altijd leuk om ingevulde tags te lezen, dus laat ook zeker even een linkje naar jouw ingevulde tag achter bij de comments.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...