donderdag 30 januari 2014

Beauty | Review: Nude

Vandaag de tweede review in een reeks van drie. Het tweede palette van Max heet Nude. De naam verklapt dus al dat er bruintinten in dit palette zitten. Dus als je niet van bruintinten houdt, kun je dit palette sowieso beter overslaan...



Zoals je kan zien bestaat de helft van het palette uit bruinige tinten. De overige tinten zijn roze en grijs/zwart. Niet zo'n veelzijdig palette dus qua kleuren, maar ondanks dat de kleuren in dezelfde kleurrange zit, lijkt geen kleur op elkaar. 


Net zoals het andere palette zit dit palette in plastic verpakt. In mijn vorige review heb ik al verteld wat ik hiervan vind en hoe het palette eruit ziet. Geen tijd meer verspillen daaraan dus, tijd voor de swatches!


De eerste rij oogschaduws. Zoals jullie kunnen zien zijn sommige oogschaduws ook zacht, waardoor ze korrelen. De derde oogschaduw is het minst gepigmenteerd van deze zes, maar zelfs deze oogschaduw vind ik nog goed gepigmenteerd. De laatste kleur vind ik heel erg mooi, een soort baksteenrood/bordeauxrood. 


De tweede rij swatches zijn de kleuren in de bruinrange. Ik vind het apart dat er nog zo'n lichte kleur inzit, hij is iets zachter dan de eerste kleur uit de eerste rij, maar lijkt er heel erg op. De tweede kleur is een beetje transparant, maar wel goed op te bouwen. De overige vier kleuren zijn goed gepigmenteerd en verschillen ook heel erg van kleur. 


De laatste rij is ook super gepigmenteerd, maar lijkt qua bruintinten meer op de tweede rij. Dit vind ik wel een beetje jammer. De vierde kleur is heel erg zacht, vandaar de grote korrels. De grijstinten vind ik op elkaar lijken en de zwarte kleur is niet diepzwart, meer diepgrijs. De grijs/zwarttinten vind ik dus tegenvallen. 

Als je niet van bruintinten houdt, dan is dit palette niets voor jou, zoals ik al eerder zei. Hou je wel van bruintinten en gebruik je ze veel? Dan is dit palette een aanrader! Veel verschillende bruintinten die goed gepigmenteerd zijn. Ik weet niet hoeveel mensen regelmatig roze oogschaduw gebruiken, maar als je dat wel doet, dan is dit een pluspunt in dit palette. Ik gebruik af en toe roze, maar als ik roze gebruik, dan pak ik altijd dit palette. Binnenkort het laatste palette van Max!

2 opmerkingen:

  1. De pigmentatie is goed, leuke zomerse kleuren heeft deze palette.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens, ik vind het alleen zo jammer dat ik ze de laatste tijd niet meer zie liggen bij de Action :( Liefs xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...