woensdag 15 januari 2014

Beauty | Preview: Essence Love letters

Ik ben zelf behoorlijk romantisch, al zeg ik het zelf. Wat kan ik genieten van een diner bij kaarslicht, lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank, maar ook lieve woorden kunnen mij ontzettend raken. Daarom is deze limited edition van Essence mij op het lijf geschreven. Love letters is een limited edition vol romantiek die verkrijgbaar is vanaf, hoe kan het ook anders, februari. Natuurlijk, in februari is er Valentijnsdag, de dag van de geliefden. Benieuwd met welke producten Essence de romantiek gaat verhogen in februari? Lees dan vooral verder!


Vijf tinten nagellak, vier pastelkleuren, namelijk pastelroze, hemelsblauw, zacht perzik en subtiel grijs. De laatste nagellak is inktblauw. Deze nagellak is ook geschikt om te gebruiken bij het stempelen. Verkrijgbaar in 01 Rosy in love, 02 I got a crush on blue!, 03 Grey-headed lovebird, 04 Dear peach! en 05 Inkheart voor €1,89 per stuk.

Hoewel ik de grijze meer bruinig vind lijken op de foto, wil ik al deze nagellakjes in huis halen. Ik vind ze zo ongelofelijk schattig!
 

Normaal hou ik niet van de extra accessoires die Essence bij hun limited edition stopt, maar deze vind ik wel heel erg schattig. Ik heb nooit genoeg notitieboekjes en deze is zo schattig dat ik er misschien wel twee van wil halen als er nog zoveel zijn. Ik kan me voorstellen dat dit boekje de winkel uitvliegt namelijk. Verkrijgbaar in 01 Paper romance voor €3,59

 

Een oogschaduwpalette dat vergelijkbare kleuren heeft als de nagellakken uit deze limited edition. Het pallette bevat vier pastelkleuren, een warm bruine kleur en een inktblauwe kleur. Zo kun je zachte en lichte, maar ook donkere looks maken. Een gevarieerd palette dus! Verkrijgbaar in 01 Ever thine, ever mine, ever ours voor €3,89

Deze limited edition bevat ook twee oogpotloden. Aan het uiteinde bevat het potlood een sponsapplicator waarmee je de kleuren kunt vervagen. De potloden komen in een nachtblauwe en zilvergrijze kleur. Verkrijgbaar in 01 Inkheart en 02 Grey-headed lovebird voor €1,59 per stuk

Misschien ga ik nog naar de zilvergrijze kleur kijken, maar daar twijfel ik nog over. Ik gebruik namelijk amper oogpotlood en heb genoeg kleuren in mijn stash liggen die daar ook blijven liggen. Het is een product dat ik gewoon vaak vergeet.
 
Een product wat ik nu al fanatisch vind, puur vanwege de opdruk die in de highlighter gedrukt staat. De highlighter laat ook een subtiele abrikozen kleurtje achter en natuurlijk een prachtige glans. Hierdoor lijkt het alsof je blozende wangetjes van verliefdheid hebt. Verkrijgbaar in 01 Love poem voor €3,39

Dit product wil ik echt hebben, ik vind die opdruk zo fantastisch! 

 

Zoals zoveel merken brengt Essence ook lipstickpennen uit. Dit zijn sheer lipstickpen, wat ervoor zorgt dat je een vleugje kleur op je lippen krijgt, maar wel veel glans. De pennen hoeven niet geslepen te worden, vanwege het draaimechanisme aan de achterkant van de pen. Verkrijgbaar in 01 Rosy in love en 02 Dear peach voor €2,59 

 

Blotting papers zijn altijd handig, vooral als je een vette huid hebt zoals ik. Blotting papers absorberen overtollig vet, zodat je glimvrij blijft gedurende de dag. Verkrijgbaar in 01 Paper romance voor €2,39

Ik denk dat ik deze wel ga halen, maar dan alvast voor de zomer. In de zomer lijkt het wel alsof ik de hele dag met mijn hoofd boven de frituurpan sta, zo glimt mijn huid. Gelukkig is het in de winter minder.


Als laatste iets wat ik heel erg leuk vind, een stempelset met een stempel plate vol met romantische tekens! De inktblauwe nagellak uit deze limited edition is heel erg geschikt om met deze stempelset te gebruiken. Naast een stempel plate zit er ook een stempelkussen en een schraper bij de set. Verkrijgbaar in 01 I'm on cloud nine voor €2,99

Deze wil ik ook zeker bemachtigen, ik vind de stempels zo ongelofelijk schattig!

Zoals jullie kunnen lezen, wil ik dus veel van deze limited edition hebben. Zijn jullie ook zo enthousiast over deze limited edition of laat je hem mooi in de schappen liggen (zodat ik alles kan halen wat ik wil haha)?

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave dingen, ik weet nu ook al wat ik ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij valt deze limited edition bij veel mensen in de smaak. Ik vind hem in ieder geval te gek!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...