vrijdag 24 januari 2014

Beauty | Preview: Catrice crème fresh

Vanaf maart komt Catrice weer uit met een nieuwe limited edition, namelijk Crème fresh. Ik kan er niets aan doen dat ik gelijk aan crème fraîche moet denken, hoewel het anders geschreven wordt. Daarom doet deze limited edition met zijn pastelkleuren mij ook heel erg aan eten denken, lekkere sorbets en snoepjes. Ben ik de enige die daaraan denkt? Kijk snel verder om te kijken wat jij van deze limited edition vindt.







Als eerste vier oogschaduws. De oogschaduws hebben een creamy powder textuur. Er zijn drie pastelkleuren en eentje die je goed in de arcadeboog kunt gebruiken voor de schaduw. Verkrijgbaar in C01 Jame's Brown, C02 Another Pink Panther, C03 Evergreen 60s en C04 So Jackie O. voor 2,99 per stuk.



Deze blush heeft een kleurverloop. Zo kun je kiezen voor een felroze blush, maar ook voor een zachtroze kleurtje op je wangen. Verkrijgbaar in C01 Waterloo Sunrise voor 3,99


In het persbericht staat niets over deze hair&lash&brow colour. Dit betekent dat het of een foutje is of dat ze niet naar Nederland komen. Ik denk dat dit een 'mascara' is die zowel voor je haar, als je wenkbrauwen, als je wimpers gebruikt kan worden. In twee zoete pastelkleuren, niet te opvallend, maar wel aanwezig. Ik ben alleen benieuwd wie er met pastelkleurige wenkbrauwen gaat lopen? Ik weet dus niet zeker of deze producten aanwezig zullen zijn in deze limited edition. 



Deze lipbalms zorgen voor glans, maar nagenoeg geen kleur. Hetzelfde als de lipbalms uit de limited edition Celtica dus. Verkrijgbaar in C01 Another Pink Panther, C02 Evergreens 60s en C03 The Peach Boys voor 3,99 per stuk.




Deze snoeperige nagellakkleuren zorgen ervoor dat je nagels gezien mogen worden! Alle nagellakken hebben een metal effect. Verkrijgbaar in C01 The Peach Boys, C02 Make Fast At Tiffany's, C03 Evergreen 60s, C04 Another Pink Panther en C05 Light Your Fire voor 2,99 per stuk. 

Eerlijk gezegd ben ik niet zo onder de indruk van deze limited edition. Uit ervaring weet ik dat pastelkleuren op het ooglid bijna niet zichtbaar zijn bij mij, vanwege mijn hooded eyes, waardoor ik deze al niet meer koop. De blush vind ik mooi, maar duur. Catrice verhoogt de prijzen steeds een beetje, waar je een poos geleden nog 2,50 voor een blush betaalde, is dit nu al bijna verdubbeld. Dit vind ik jammer, want het houdt me tegen om nieuwe blushes te kopen. Want ik moet natuurlijk eerlijk wezen, het is niet de enige blush in mijn stash. Als de hair&lash&brow mascara's wel in deze limited edition zitten, zal ik ze niet kopen. Puur omdat ik ze toch niet ga gebruiken. Ik vind het leuk, maar niet bij mij passen. De doorzichtige lipbalms ben ik ook wel een beetje zat. Het lijkt wel alsof Catrice ze steeds vaker in haar limited editions stopt. Als ik een lipbalm nodig heb, kan ik er ook voor minder geld eentje gewoon kopen. Plus drie lipbalms in een limited edition stoppen die praktisch hetzelfde zijn? De nagellakkleuren vind ik wel mooi, maar ik weet niet of het metal effect mij gaat storen. De kleuren vind ik ook heel erg lijken op de kleuren uit de limited edition Candy Shock. Deze heb ik in huis en ik weet dus niet of de eerste vier kleuren een aanvulling op mijn stash zijn. Alleen C05 Light Your Fire vind ik interessant, als hij er in de winkel ook zo uitziet als op het plaatje, zal ik hem zeker meenemen. Een beetje een teleurgesteld gevoel bij deze limited edition dus. Zonde, want vroeger keek ik zo erg uit naar de limited editions van Catrice! Wat vind jij van deze limited edition?

2 opmerkingen:

  1. Ik weet ook niet zo goed wat ik er van vind, wel vind ik de nagellak er mooi!
    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook het enige wat mij aantrekt in deze limited edition. xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...