maandag 13 januari 2014

Beauty | Preview: Catrice Celtica

Catrice komt half januari met een nieuwe limited edition, genaamd Celtica. Deze limited edition is Keltisch geïnspireerd, waardoor natuur en mysterie een centrale rol spelen bij de producten. Benieuwd waar we het nieuwe jaar mee beginnen? Kijk dan vooral verder!

 

 
Als eerste twee blushes die van een crème naar een poeder veranderen. Op een bleek winterhuidje misstaan de koraal- en perzikkleurige blushes in ieder geval niet. De blush is makkelijk aan te brengen en te blenden met de vingers. Verkrijgbaar in C01 Pinkadoxa en C02 Love, Peach & Harmony voor €3,99 per stuk

 

 
 

 Doordat het gebakken oogschaduws zijn, hebben de oogschaduws een mooi patroontje. Het lijkt een beetje op een stuk rots of zeewier. De oogschaduws kunnen zowel vochtig als droog aangebracht worden, vochtig zullen ze intenser zijn. Verkrijgbaar in C01 Paralilac, C02 LOVEnder, C03 Celtic by Nature en C04 Secret Door voor €3,89 per stuk
 
 

De verschillende tinten in deze highlighter zorgen voor een subtiele glans op je gezicht. In de highlighter zitten lichtreflecterende pigmenten waardoor je zult stralen. Verkrijgbaar in C01 Far And Beyond voor €5,59



 
 

De Nail Flakes bevatten verschillende kleuren, roze tot magenta. Je kunt ze over ja natte nagellak strooien en vervolgens topcoat aanbrengen zodat ze langer mooi blijven. De flakes lijken wel stukjes kapot geslagen steen. Verkrijgbaar in C01 Pinkadoxa voor €2,99



Deze lipsticks hebben een gelachtige textuur, waardoor ze een subtiele kleur op je lippen zullen achterlaten. Ook zorgen ze voor zacht glanzende lippen. Verkrijgbaar in C01 Pinkadoxa, C02 Love, Peach & Harmony en C03 Celtic by Nature voor €3,99 per stuk



Als laatste de nagellakken, deze zijn geïnspireerd op de Keltische kunst. Verkrijgbaar in C01 Paralilac, C02 Pinkadoxa, C03 Love, Peach & Harmony en C04 LOVEnder voor €2,9 per stuk.

Eerlijk? Dit is geen limited edition waar ik warm van word. De blushes en oogschaduws vind ik niet vernieuwend, de highlighter vind ik echt te duur, de lipstickkleuren zijn mooi, maar ik vind het jammer dat ze niet dekkend zijn en ook de nagellakkleuren vind ik niet vernieuwend. Het enige waar ik waarschijnlijk naar ga kijken is de Nail Flakes en de nagellakkleur C01 Paralilac, aangezien het lijkt dat deze een bijzondere shimmer heeft. Is dit niet het geval, dan laat ik deze ook staan. Wat vind jij van deze collectie? Vind jij hem wel vernieuwend en welke producten zou jij graag willen kopen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave producten zitten er tussen zeg! Mij lijkt die highlighter heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hem bij het swatchen in de winkel jammer genoeg tegenvallen.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...