donderdag 2 januari 2014

Fashion | Outfit: Verjaardag

Vandaag wil ik jullie de outfit laten zien die ik op mijn verjaardag droeg. Stiekem droeg ik deze outfit ook met kerst, alleen dan met andere schoenen, make-up, nagels en mijn haren gekruld met mijn nieuwe krultang. 




Mijn grote ring van de Primark, hij viel flink op.

Mijn nagels, ik weet even niet meer welke nagellak. Ik heb nagelstickertjes gebruikt op mijn duimen en pinken en voor de rest van de nagels een glitternagellak van Catrice erover heen, namelijk Kitch me if you can. 

Mijn haar hield ik naar achteren met een haarbandje

Mijn make-up, heel simpel, bruin met een rodige ondertoon in de arcadeboog en lichtroze op het ooglid.

En nog een grijs/groenig randje onder mijn onderste wimperrand.

Het kettinkje dat ik droeg en die stiekem weleens onder mijn jurkje glipte. Hier zie je ook mooi de print van mijn jurkje, een beetje een barokke print. 

Mijn horlogge, deze is rosé goud. 

Mijn armbandjes, het infinity teken en een armbandje met 'love'

Spontane foto door mijnzusje gemaakt, terwijl ik mijn schoenen aandoe. Ik vind het wel een hele leuke foto geworden.

Photobomb door Ramani haha, maar zo zag mijn totale outfit eruit.

Even een lijstje met al mijn kleding en accessoires:
Jurkje - Primark 
Blazer - Primark 
Panty 60 denier - Hema 
Haarbandje - Primark
Ketting - Primark
Ring - Primark 
Horloge - Trekpleister, 
Armbandjes - Mini in the box
Pumps - Super Mode

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...