donderdag 9 januari 2014

Beauty | Nieuw assortiment Catrice voorjaar 2014


Zoals elk jaar komt Catrice in het voorjaar weer met een update van het assortiment. Dat betekent dat er oude producten verdwijnen, maar er komen nieuwe producten voor terug! Om maar eerst van het positieve uit te gaan, gaan we vandaag kijken naar de producten die in het voorjaar in de schappen zullen verschijnen. Zijn het mooie producten of valt het een beetje tegen?



 
Na het Absolute Nude palette komt er nu een Absolute Bright palette. Verkrijgbaar in 010 Candy Warhol voor €4,99. Ik ben benieuwd naar dit palette.

 
Er komen ook een aantal nieuwe Absolute Eye Colour Mono's in het assortiment. Deze zullen €2,89 per stuk gaan kosten. De nieuwe kleuren zijn 720 Papaya don't preach,  730 Too good to be blue, 740 Nice ice baby, 750 New in brown, 760 No. 1 Candydate en 770 Smoothie operator. Ik ben benieuwd naar de kleur 760 No. 1 Candydate

 
Naast de Absolute Eye Colour Mono's zullen er ook nieuwe kleuren van het Absolute Eye Colour Quattro komen, namelijk 100 Frozen yoghurt, 110 Pool position en 120 Pretty little lilacs. Deze zijn verkrijgbaar voor €4,59 per stuk. Ik vind ze allemaal heel mooi, maar ik ben het meest nieuwsgierig naar 100 Frozen yoghurt.


Catrice brengt een eyeliner uit die waterproof is, deze eyeliner zal €3,29 gaan kosten en verkrijgbaar zijn in 010 Black Waterproof. Er komen twee nieuwe kleuren Kohl Kajal uit die €1,99 zullen gaan kosten, namelijk 170 Blues willis en 180 Too cool for pool. Ook komen er twee nieuwe kleuren uit bij de Longlasting Eye Pencils, namelijk 090 Petrol and the wolf en 100 Pearly beard, deze zullen €2,39 gaan kosten. Er komt weer een nieuwe kleur van de Eye Brow Stylist uit, 040 Don't let me brow'n voor €2,59. Als laatste komt Catrice met een Eye Brow Lifter, verkrijgbaar in 010 Lift me up, Scotty! voor €3,29

Eyeliner gebruik ik amper, net zoals oogpotlood. Ik heb al een wenkbrauwpotlood van Catrice die me goed bevalt, maar misschien ga ik toch wel even naar deze kleur kijken, mits hij niet te bruin is. Wel ben ik benieuwd naar de Eye Brow Stylist. Deze belandt dan ook vast wel in mijn mandje.



Catrice komt ook met een aantal nieuwe mascara's uit, namelijk Glamour Doll Curl & Volume Mascara 010 Black voor €3,99 en Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara in 010 Black en 010 Ultra Black voor €4,49. Ik ben heel trouw aan mijn Miss Sporty mascara, maar wie weet maak ik ooit nog eens een uitstapje naar de Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara, het borsteltje ziet er in ieder geval goed uit!


 

Met de feestdagen en met bijzondere gelegenheden ben ik altijd dol op nepwimpers. Ook individuele wimperstukjes vind ik ideaal, het valt minder op dat het nep is, maar je krijgt er wel mooie volle lange wimpers door. Catrice heeft al een aantal keer nepwimpers en wimperstukje uitgebracht in limited editions, maar voert het nu ook door naar het vaste assortiment. Je hebt Single Lashes en Classical Volume Lashes die €3,99 per stuk kosten. De nepwimpers zien er wel heel vol uit en hiermee zul je ook geen natuurlijk resultaat behalen, wat bij de wimperstukjes wel kan.

Ik heb op dit moment nog genoeg wimperstukjes en nepwimpers liggen, anders had ik deze zeker in huis gehaald. 


 


Natuurlijk komen er ook weer nieuwe kleuren uit in de Ultimate Colour Lipstick lijn. Deze lipsticks kosten €3,99 per stuk en de volgende kleuren zullen toegevoegd worden; 300 Kiss me if you can, 310 Red my lips, 320 Kiss kiss hibiscus, 330 The lips are on fire en 340 Berry bradshaw. 

Als het dezelfde kleur is en niet een nieuwe kleur die dezelfde naam heeft als een eerdere lipstick, dan heb ik 320 Kiss kiss hibiscus al in mijn stash zitten. 340 Berry bradshaw lijkt een hele mooie kleur, daar ga ik zeker even een kijkje bij nemen.



 


Als er bij de ene lipsticklijn nieuwe kleuren worden toegevoegd, kan de Ultimate Shine Lipstick lijn natuurlijk niet achterblijven. Ook deze lipsticks kosten €3,99. In deze lijn worden minder nieuwe kleuren toegevoegd, namelijk maar drie; 260 Berry delicious, 270 What's AP-ricot? en 280 Toffee to go.

Ik ben benieuwd naar de kleur 270 What's AP-ricot? Dit lijkt me een hele mooie voorjaarskleur.


 


Het valt me nu eigenlijk pas op dat de Infinite Shine Lipgloss lijn er wel heel goed uitziet. Er komen drie nieuwe kleuren bij, namelijk 140 Berryland, 150 Pink Twice en 160 Walk the coraline. Deze lipglosses zullen €2,99 per stuk gaan kosten. Ook komen er twee nieuwe kleuren Longlasting Lip Pencils bij, 130 Prince cherry en 140 Sweet auberiginia voor €1,99 per stuk.

Eigenlijk ben ik nieuwsgierig naar alle nieuwe lipglosskleuren en naar de nieuwe kleuren lipliners.


 

Ik ben heel benieuwd wat voor product dit is, is het een zo'n stift om je lippen mee te kleuren, een stain of een soort vloeibaar product zoals de Apocalypse van Rimmel London? De Made To Stay Smoothing Lip Polish zal €4,99 per stuk gaan kosten en uitkomen in de volgende kleuren; 010 Rose-woord if she could, 020 Jen & Berry's, 030 Strawberry's secret, 040 Let's red loud!, 050 Megan fuchsia en 060 Mission PINKpossible.

Ik vind vooral 060 Mission PINKpossible een hele mooie kleur, maar stiekem ben ik het meest benieuwd wat voor soort product het zal zijn.


 

Er komt een nieuwe kleur Defining Blush uit die me heel erg donker lijkt. Het is de kleur 080 Sunrose Avenue die voor €3,59 verkrijgbaar is. Ook komt er een nieuwe kleur Multi Colour Blush uit, 080 Peach Frappucino die verkrijgbaar is voor €3,99.

Deze blushes trekken niet echt mijn aandacht. Misschien ook omdat ik gewoon niet zo gek ben op blush, dat kan het natuurlijk ook zijn.  


 


Met het oog op dat het nog een poosje duurt voordat we de zon mogen verwelkomen, is er ook een Sun Glow Shimmering Bronzing Powder toegevoegd aan het assortiment. Verkrijgbaar in 010 Shimmering Bronze voor €4,99. Het product waar ik wel heel nieuwsgierig ben is de Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof in 010 Translucent voor €4,99. Is hij echt waterproof? Zo ja, dan ga ik hem gelijk kopen, ideaal met een warme zomer!


 


Ook ben ik blij dat deze Prime and Fine Bases aan het assortiment worden toegevoegd. Het zijn twee verschillende bases, een Anti-Red Base en een Pore Refining and Anti-Shine Base. Beiden voor mij perfect! Ik heb een vrij rode huid met grove poriĆ«n en een vette, glimmende huid. Deze bases zullen €4,49 gaan kosten per stuk. Ik vraag me alleen ook af of je ze beiden tegelijk kunt gebruiken of dat dit teveel is voor je huid.


 

Deze hele lijn vind ik geweldig! Het is de Crushed Crystals Nail Lacquer en deze lijn is iets duurder. De nagellakken zullen namelijk €3,29 gaan kosten. De kleuren die verkrijgbaar zijn heten 01 Royal REDding, 02 PLUMdogMillionaire, 03 Shooting Star, 04 Oyster & Champagne, 05 Stardust en 06 Call Me Princess.

Ik blijf maar naar deze nagellakken kijken en wil ze allemaal hebben als ze in het echt ook zo mooi zijn als op het plaatje.


 

In de Ultimate Nail Lacquer komen behoorlijk veel nieuwe kleuren uit. Deze nagellakken kosten €2,99 per stuk. De nieuwe kleuren zijn; 46 Berry Potter & Plumbledore, 47 Orango Bloom, 48 Emerald Bay, 49 Keep Pool, 50 Glitterazzi, 51 I'm So aNude, 52 Where is My Ferrari, 53 Inner Purple of Trust, 54 My APPricot, 55 Get The Blues, 56 Minter Wonderland, 57 Karl Says Tres Chic en 58 Meet Me A Paris.

Zelf ben ik heel erg benieuwd naar 46 Berry Potter & Plumbledore, 50 Glitterazzi, 54 My APPricot en 55 Get The Blues.

Veel mooie producten staan ons dus te wachten in het voorjaar. Welke producten hebben jou nieuwsgierig gemaakt en zou je graag aan je stash willen toevoegen?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd naar de primers. Er komen veel leuke items aan.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook! Ja heel erg veel, slecht voor de portemonnee haha!

      Verwijderen
  2. Wow, ben ook erg benieuwd naar de primers!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat die ook snel uitverkocht zullen zijn in het begin

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...