zondag 26 januari 2014

Persoonlijk | My Lovely Life #22

Vandaag een My Lovely Life met veel foto's. Ik ging oude foto's doorbladeren en kwam toen veel foto's tegen die ik jullie nog gewoon moest laten zien. 

Hard aan het werk achter de computer, maar gelukkig heb ik morele support. Alleen lag ze half onder mijn stoel en moest ik continue uitkijken dat ik haar niet zou raken met mijn voeten of als ik achteruit schoof. 



Op naar school, het afgelopen half jaar ben ik bijna niet naar school geweest en ik heb het totaal niet gemist!


Ik ga in Zwolle stage lopen en aangezien daar geen openbaar vervoer naar toe gaat, moest ik op zoek naar een fiets. Gelukkig heb ik er eentje gevonden waarop ik het komende half jaar lekker kan fietsen.


Omdat ik mijn fiets op het station laat staan, leek een extra slot mij niet verkeerd. Nu heb ik twee keer hetzelfde reservesleuteltje dat ik allebei meeneem voor het geval ik mijn sleutel kwijt ben. Twee dezelfde sleutels, dan weet ik natuurlijk nooit welke sleutel bij welk slot hoort....



Dat loste ik dus op door mijn sleutels te 'verven' met nagellak! Ik vond het stiekem superleuk en ben op zoek naar meer dingen die ik kan nagellakken haha.


Op naar de stage om de laatste afspraken door te nemen. Alleen had ik wel even een energy nodig, ik voelde me zo moe na al die tijd keihard werken aan mijn scriptie.


Natuurlijk nam ik ook mijn fiets mee om op de stageplek te kunnen komen!


Ik ging samen met mijn vriend en zijn ouders bowlen. Hoewel ik bowlen wel leuk vind, kan ik er niet van haha.


Ik stond gelijk met mijn vriend! Een unicum, aangezien ik de rondes daarvoor continue laatste werd haha. De troost was wel dat het elke keer maar om een paar punten ging.


En toen stond ik ineens voor op mijn vriend! Ik kreeg de smaak te pakken. Het was wel een  beetje gemeen dat hij in de allerlaatste ronde mij inhaalde en tweede werd. Ik werd derde, met een verschil van 5 punten op mijn vriend. Toen baalde ik wel even hoor.


Mijn konijntje wordt al wat ouder en wordt steeds dunner. Op dit moment voeren we hem bij, zo schattig hoe hij 'eet' vanuit het spuitje. Je hoort hem ook echt smakken haha. 


Ik maakte de beroemde bananenpannekoek met 1 banaan en 1 ei, aangezien de eieren op waren. 


Hij was lekker!


Ik kreeg van mijn moeder cadeautjes. Een masker en een crème, lekker!


Hoe weet je dat je teveel make-up hebt? Als je je make-up gaat uitzoeken en tot de conclusie komt dat je oogschaduws dubbel hebt. Dit zijn Bonnie & Cloud en Luke Sky Stalker. Gelukkig kon ik er mijn zusje blij mee maken.


Ontbijt op bed voor Bruno!



De eerste foto's die ik van Bruno zag. In de bovenste foto zie je hem met mijn broertjes en zusjes. Onze vorige hamster, Molly, was zwart, daarom wouden we geen zwarte. Nona was een hamster met de 'gouden' kleur die jullie hierboven ook zien. Daarom wouden we graag een bruine, aangezien we die nog niet hadden gehad.


Mijn externe harde schijf begon ineens te tikken en mijn Macbook herkende hem niet meer. Die was dus kapot.... Gelukkig staat er altijd alleen maar een back-up van mijn laptop op en die bestanden had ik allemaal nog. Dus even een nieuwe externe harde schijf opgehaald en snel een nieuwe back-up gemaakt. 


Hoewel ik heel erg hoop dat de winter dit jaar overgeslagen wordt, sneeuwde het laatst toch bij ons. Een paar vlokjes, maar toch...


Vind ik leuk :)


Ramani vindt ook alles goed, zelfs als je haar in een doos zet, blijft ze zitten.


Ramani met onze vorige hamster, Molly. Ik kwam deze tegen en vind hem zo ongelofelijk schattig. Ramani en Molly waren echt vriendjes, terwijl Bruno nog steeds bang is voor Ramani.


Zo ongelofelijk lief, ik wil ook spontaan een biggetje! (grapje hoor)


So true...



Ik vind deze humor zo erg leuk, ik kan er om blijven lachen.


Helemaal waar :) Mannen doen vaak alsof ze zo sterk zijn, maar ondertussen....




Ondertussen alweer wat verouderd, aangezien de 'Be like' nu helemaal hip is, maar ik blijf ze leuk vinden :)


Ramani is stiekem ook verslaafd aan de telefoon, ze kijkt filmpjes op de mobiel.


Haha :')


De laatste tijd laat dit stuk van mijn lader steeds los.... Dit is zodat je er een andere stekker op kan zetten voor het buitenland, maar ik wil niet dat het los laat. Dit stukje lag namelijk nog op school en ik was thuis, oplader onbruikbaar.... Gelukkig had mijn vader nog zo'n opzetstekker en kon ik gewoon aan het werk, maar ik kijk nu wel 3x als ik mijn stekker uit het stopcontact trek.


Deze stuurde mijn vriend mij, ook al weet hij dat het niet voor mij geldt. Het geldt namelijk wel voor hem. 


Klopt helemaal!


Deze foto stuurde mijn vriend mij, hij had allerlei uitbreidingen gekocht voor de Kolonisten van Catan.


En bij een van deze uitbreiding hoorde roze steentjes, die ik natuurlijk gelijk claimde voor het volgende spel.


Mijn vriend keek mijn conceptversie van mijn scriptie na toen hij mij deze foto stuurde: "of er niets op de assen moest staan". In zijn versie waren de assen gewoon verdwenen, terwijl ze in mijn versie er wel keurig bijstonden. 


Mijn vriend weet vaak de waarheid, dat bewijst dit plaatje dat hij stuurde maar weer. Ik voel me ook echt hulpeloos als ik mijn nagels heb gelakt, aangezien ik alles heel voorzichtig moet doen of gewoon niet kan doen...


Selfie met Ramani! Samen gezellig The Voice Kids kijken. 

Dit was alweer de 22e My Lovely Life! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...