vrijdag 17 januari 2014

Persoonlijk | My Lovely Life #21

Vandaag is het tijd voor de 21e My Lovely Life! Ik vergeet gewoon foto's te maken als ik het druk heb... Benieuwd welke foto's ik nog wel heb gemaakt? Kijk dan vooral even verder!

 
Wat een goede aanbieding! Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze voordeelbundel ook maar koopt. Het is dan maar €0,05, maar het is niet netjes.

 
Ik kreeg een phising mail, gelukkig had ik het door en heb ik hem gelijk verwijderd. Ik heb geen eens een creditcard, dus het kon sowieso niet! Toch kan ik me best voorstellen dat mensen hierin trappen.

 
We speelden Kolonisten van Catan. Sinds kort zijn we hier helemaal verslaafd en spelen we het continue met z'n drie├źn (mijn vriend, mijn zusje en ik). Bijna elke weekend spelen we wel een spelletje en hoewel mijn zusje en ik het spel hiervoor helemaal niet kenden, winnen we toch regelmatig.

 
 De laatste oliebollen opeten!

 
Even een pauze van mijn scriptie, tijd voor een McFlurry Brownie, wat is die lekker zeg! Ik ben op dit moment bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie, het is toch best wel zwaar hoor en ik ben ook bang voor de beoordeling...

 
Ons lieve hondje vindt ook echt alles goed

 
Wandelen met de hond naar de brievenbus :)

 
En balen dat ik mijn camera niet altijd overal bij me heb. De mooie weerspiegeling in het water met de zon erachter levert met mijn mobiel geen mooi plaatje op, terwijl het echt prachtig was.

 
Hetzelfde geldt voor deze... Met een camera zou het zoveel mooier zijn.

 
Ramani was helemaal natgeregend, waardoor ik haar een leuk punkkapsel kon geven.

 
Afgelopen week was ik ziek en dat betekent met de deken en de hond op de bank! En als ik dan wel iets eet, dan krijg je deze blikken. 

 
 Ik 'geniet' niet als enige van het ziek zijn, Ramani vindt zo'n zacht dekentje ook wel heel erg fijn.

Laatst speelden we met de familie van mijn vriend het bordspel 'Ik hou van Holland'. We speelden met stellen en mijn vriend en ik hadden bijna gewonnen. Elke keer een muziekvraag met vragen over muziek die voor onze tijd was, ja dat kunnen wij niet beantwoorden... Jammer, volgende keer beter!

Dit waren weer mijn afgelopen twee weken. Hoe zagen die er van jou uit? Ook druk met school of relatief rustig? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...