vrijdag 3 januari 2014

Persoonlijk | Video: Verjaardagcadeau's

Vandaag de video met mijn vele verjaardagcadeau's. Ik ben ongelofelijk verwend, volgens mij heb ik zelfs nog nooit zoveel op een verjaardag gehad. Ondertussen heb ik van het geld een draagtas voor mijn laarzen gekocht, een Remington Pearl Wand krultang en mijn cap is onderweg. Ik besefte me dat ik de foto's was vergeten, dus daarom plaats ik hier nog even de foto's van de producten waar ik het over had in de video.


De cap die ik heb besteld

De laarzendraagtas


De krultang die ik binnen heb en al heb gebruikt :)

Snel naar de video, aangezien die lang genoeg is vanwege alle cadeautjes die ik laat zien. Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...