zaterdag 11 januari 2014

Beauty | Video: Unboxing gewonnen pakket Lisanneleeft

Een hele poos geleden won ik een pakket op Lisanneleeft. Enthousiast nam ik een filmpje op, want deze mega goodiedoos moest ik natuurlijk met jullie delen. Toen wou ik het filmpje bewerken en kon ik hem nergens weer vinden... Ik baalde vreselijk en was ervan overtuigd dat ik per ongeluk het filmpje had verwijderd. Laatst ging ik mijn hele laptop opruimen, aangezien mijn geheugen van 250 gig vol was. En drie keer raden welke filmpje ik toen vond... Juist, het filmpje van de unboxing! Nog met mijn oude camera gefilmd en toen ik mijn filmlampen nog niet had, dus mindere kwaliteit qua beeld en licht dan jullie van mij gewend zijn, maar toch wou ik hem nog aan jullie laten zien. Veel plezier met kijken!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...