donderdag 16 januari 2014

Beauty | Discountinued Essence voorjaar 2014

Nieuwe producten betekent ook altijd dat er andere producten moeten verwijderen. Elke keer kijk ik met angst en beven de lijst met producten door, bang dat er een favoriet van mij gaat verdwijnen en dat ik die nog als een malle moet inslaan. Hebben jullie dit ook altijd? Hopelijk verdwijnt er geen favoriet van jou, aangezien er best veel producten van Essence verdwijnen.

 
 De eye quattro eyeshadow verdwijnt in twee kleuren:
* 11 Sea My Eyes!
* 12 Purple Day


 
Ook de fijne Sun club en Night club palettes verdwijnen:
* 01 South Beach
* 02 Long Beach
* 03 Dance-til-dawn
* 04 Already Midnight?

Ik denk dat ik hier nog wel wat palettes van ga kopen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet welke ik al heb. Ik heb er twee, waaronder 02 Long Beach, maar welke andere ik in mijn stash heb, geen flauw idee...

Mono eyeshadow:
* 16 Go Glam
* 54 Yes Eye Can!
* 58 Cappucchino Please!
* 60 Kermit Says Hello
* 61 Out Of The Blue
* 63 Is It Purple?
* 65 Skeye & Sand
* 67 Forest Fairies

3D eyeshadow:
* 001 Irresisteble Green
* 005 Irresisteble Blue Sky
* 006 Irresisteble Mermaid Kiss

Ik denk dat ik even tussen mijn mono's moet kijken, want 58 Cappucchino Please! vind ik heel erg mooi, maar ergens heb ik het gevoel dat ik die al heb. Voor de rest vind ik 60 Kermit Says Hello heel mooi, dus misschien haal ik die ook nog. 

 

Kajal Pencil:
* 22 Taupe Me!
* 23 Love Me Lavender

2 in 1 pencil:
* 013 Pepper & Mint

Longlasting Eye Pencil:
* 15 Bling Bling
* 16 Coolest Chick

Ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben geworden naar de twee kleuren Longlasting Eye Pencil, misschien ga ik deze toch nog even bekijken in de winkel. Ook al draag ik niet veel oogpotlood, dit zijn wel mooie kleuren.

 

Stay No Matter What Eyepencil:
* 01 Midnight Black
* 02 Stunning Brown
* 03 Smokey Grey

Stay No Matter What Eyeliner Pen
Stay No Matter What Eyeliner

 

24h Stay No Matter What Mascara
Multi Action Mascara Waterproof

 


Frame4Fame Lashes:
* 01 Volume Lashes

Frame4Fame Stick On Eyeliner:
* 01 Daily Style
* 02 Wow Style

Frame4Fame 3D Stick On Eyeliner:
* 01 Glamour Style

 

 XXXL Shine Lipgloss:
* 09 Party Connection
* 14 Bubble Babe
* 19 Nude Candy
* 21 Red Blossom

 

Gel Tint:
* 01 Hot Red
* 02 Deep Red
* 03 Flashy Apricot
* 04 Pink Exposed

 

Lipstick:
* 52 In The Nude
* 62 Rockin' Red
* 63 Flattering Nude
* 65 Neon Glow!

 

Stay Matt Lip Cream:
* 01 Velvet Rose
* 02 Smooth Berry
* 03 Soft Nude
* 04 Silky Red

Stay With Me Longlasting Lip Cream:
* 02 My Favorite Milkshake
* 03 Candy Bar
* 07 Kiss Kiss Kiss
* 10 Pretty Witty
* 11 Choose Me!
* 12 Material Girl

 

Lipliners: 
* 03 Hot Chocolate
* 04 Honey Bun
* 10 Femme Fatale
 

Lipbalm Kiss Care Love:
* 02 Purple Berries
* 04 Carribbean Sun

Glossy Lipbalm:
 * 02 Apple Pie


 

All-in-one BB Cream:
* 010 Universal
* 030 Medium

 

Mattifying Compact Powder:
* 09 Soft Tan

All About Matt Fixing Loose Powder

 

Coverstick:
* 05 Matt Beige

 

Make-up Sponge Lila
Make-up Sponge Pink


 


Colour & Go:
* 106 Free Hugs
* 112 Time For Romance
* 121 Gold Fever
* 122 Chic Reloaded
* 124 Wanna Say Hello
* 129 The Boy Next Door
* 133 Oh My Glitter!
* 142 Grey-t To Be Here
* 150 Upper Green Side
* 153 Sweet Or Nude?
* 155 Red Ahead
* 156 Me & My Lover
* 159 The Green & The Grunge
* 161 Ciao Oliviero
* 163 Hey, Nude
* 165 Here's My Number
* 166 Mister Rusty

Er zitten hier best nog wel mooie lakjes tussen die ik mee naar huis zou willen nemen, zoals 106 Free Hugs, 163 Hey Nude en 165 Here's my Number.

De volgende producten zijn volgens mij alleen verkrijgbaar bij een winkel met een extra Essence schap. Hierdoor zal ik niet in de mogelijkheid zijn om nog producten uit de volgende selectie te kopen, terwijl er hele mooie producten tussen zitten. Jammer! Wat mij betreft mag Essence dat extra schap afschaffen, dat zou ik in ieder geval veel beter vinden!
 

Nail & Cuctile Butter Stick

 

Colour Arts Eye Base
Colour Arts Lip Base
Colour Arts Nail Base
Colour Arts Multi Tasker
Colour Arts Mixing Jars

 

Effect Nails:
* 02 Miss Blue Eyes
* 04 Tonight At Midnight
* 06 I'm Velvety

 

Stickers:
* 03 Good Girl
* 04 Bad Girl

Tip Stickers

 

Gel Nails At Home LED Lamp

 

Magnet:
* 01 Fancy Edge
* 03 Magic Stripes

 

Magnetic Top Coat:
* 03 Magic Wand!
* 09 Magic Red Carpet
* 10 Witch You Were Here
* 11 Witches Come True
* 12 Majestic Green

 

Nail Art Decoration Kit:
* 001 Fantastic Metallics
* 002 Amazing Bling Bling

 

Nail Art Twins Reloaded Colour Base:
* 01 Edward
* 02 Romeo
* 03 Carrie

Nail Art Twins Reloaded Top Coat:
* 01 Bella
* 02 Julia
* 03 Mr Big

 

Colour Arts Pigment:
* 01 Studio 54
* 02 Smell The Caramel
* 03 Box Of Chocolates
* 04 Broadway Starlet
* 05 Star Dust
* 06 WOW It's Orange!
* 08 Cop & Copper
* 10 Fairy Dust
* 11 Cotton Candy
* 12 Miss Piggy's Lollipop
* 13 PapREDzzi
* 14 Strawberry Smoothie
* 15 Pure Love
* 16 Blueberry Muffin
* 18 Little Mirmaid
* 19 Kiss The Frog
* 20 Black Sparrow

Hoewel ik het niet kan vinden, vermoed ik dat 22 It's A Boy er ook uitgaan, anders is dit het enige pigment van Essence dat in de collectie blijft, terwijl alle pigmenten verder verdwijnen.

 

Pureskin Moisturizing Make-up:
* 03 Nude

Pureskin Coverstick:
* 03 Nude

Sun Club Oil Control Paper

 

Freestyle Tip Painter:
* 03 Silver Surfer
* 09 Mysterious Black
* 13 Marry Berry
* 14 Glitter Crush

 

Special Effect Topper:
* 15 Glitter On Me
* 16 Cool Breeze

Cracking Top Coat:
* 04 Crack Me! Silver

Pro White Gloss
XXL Nail Protector

Er zijn best een aantal producten waarvan ik denk: Jammer dat ze verdwijnen..., zoals de pigmenten, de stripers, de lipglosses en de nagellakken. Toch zijn er producten die ik niet zal missen, zoals de cracking topcoat, de LEDlamp (want er komt een andere voor terug met een USB-aansluiting), en de foundation/BB creams/coversticks. Zijn er favorieten van jou die gaan verdwijnen en die je nog heel snel gaat inslaan?

Wat er voor nieuwe producten bij Essence gaan verschijnen, laat ik binnenkort zien in meerdere artikelen. Ongelofelijk leuke dingen, waardoor ik niet kan wachten totdat ze de schappen gaan veranderen! Het is ook ongelofelijk veel, waardoor ik me er nog meer op verheug.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...