zondag 12 januari 2014

Beauty | Discountinued Catrice 2014

Ik liet jullie al zien welke producten in het voorjaar van 2014 in het assortiment van Catrice kwamen. Jammer genoeg hoort daar ook bij dat we afscheid moeten gaan nemen van een aantal producten. Tijd om te kijken naar de lijst van producten die verdwijnen, zodat je nog snel kunt inslaan als het blijkt dat een favoriet van jou uit de schappen verdwijnt.

 
 Zes oogschaduwkleuren zullen er verdwijnen:
* 370 Don't Lie, Lac!
* 410 C'mon Chameleon!
* 450 Oh, It's Toffeeful!
* 580 Carrots of the Carribean
* 620 Inglorious Mustards
* 700 Jeans Dean


 
Drie quattro's zullen verdwijnen:
* 070 Mud Spencer & Coralle Hill
* 080 Yellow Submagreen
* 090 Before or After Eight?

Intensif'eye wet&dry:
* 090 Ninja Purples

Smokey eyes set:
* 060 You Did That

 Kohl Kajal:
* 110 Blue I Know You?
* 130 Greentings From...

Long Lasting Eye Pencil Waterproof:
* 030 Gold Shatterhand
* 070 Blue Berrymore


Catrice Eye Liner Pen:
* 040 Black Grey

Catrice Eye Brow Stylist:
* 010 Blond But Brow'n

Catrice Lashes To Kill Mascara:
* 010 Black

Catrcie Mini Max Precision Volume Mascara:
* 010 Black


 

Catrice Infinite Shine Lipgloss:
* 090 Pink Before You Leave
* 100 Peach On The Beach
* 110 Tangerine Tango
* 130 How Do You Dare To Wear?

 

Catrice Longlasting Lip Pencil:
* 010 Walnut Groove
* 120 Mauve In The Right Direction

 

Catrice Ultimate Colour Lip Colour:
* 080 My Red Card
* 110 Pink Me Up!
* 230 Glamourize Me
* 260 It's A Matt World
* 280 Star Rust

Catrice Ultimate Shine Lip Colour:
* 090 Fox Nox
* 230 The Worlds Grapest
* 240 And The Oscar Goes To...

Catrice Liquid Liptint:
* 010 Red My Lips
* 030 Are You Red-y?
 

Catrice Prime And Fine Highlighting Powder:
* 010 Fairy Dust

 

Catrice Matt Make Up:
* 041 Bronze Beige

 

Catrice Defining Blush:
*060 Rosewood Forest

 

Catrice Multi Colour Blush:
* 070 Iced Caramel Macchiato

 

Catrice BB Allround Foundation Multi-Benefit Make Up:
* 040 Warm Beige





Catrice Ultimate Nail Lacquer:
* 04 Orange-Utan
* 06 Oh My Goldness!
* 07 Genius In The Bottle
* 09 Hugo Moss
* 11 Miss Piggy's BF
* 16 George Blueney
* 19 Fred Said Red
* 22 Brickey Mouse
* 23 The Monkey Gets Funky
* 32 The Dark Knight
* 35 Petrolpolitan
* 36 Mint Me Up
* 37 The Effect Maker

 

Catrice Ultimate Nudes:
* 01 Karl Says Tres Chic
* 02 Don't Tell Madamoiselle!
* 03 Meet Me A Paris
* 04 Apropos Coco
* 05 Bonjour Cherie!
* 07 Cotton Candy At Eiffel Tower

Zijn er nog producten die jij heel erg gaat missen en die je nog graag wilt inkopen voordat ze verdwijnen? Ik ga misschien nog naar de lipgloss kijken, naar de lippencils en naar de lipsticks. Ook ga ik nog even naar de nagellak kijken, maar na de afgelopen update heb ik bijna geen nagellak gekocht, omdat ik de kleuren niet interessant genoeg vond, dus ik denk dat ik, ondanks nog een kritische blik, met lege handen thuis kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...