vrijdag 13 december 2013

Trekpleister: Alle make-up 1+1 gratis



Vrijdag de 13e is deze keer geen ongeluksdag, want vandaag en morgen kun je al je make-up 1+1 gratis halen bij de Trekpleister! De korting wordt bij de kassa verrekend als 50%. Zo kun je mooi even al je feestmake-up gaan halen. Kun je vandaag niet of durf je het huis niet uit, omdat het vrijdag de 13e is? Dan ga je morgen toch! Zaterdag 14 december geldt deze actie namelijk ook nog.

Jammer genoeg heeft onze Trekpleister bijna geen make-up en ik denk ook niet dat ik hiervoor speciaal naar de stad fiets. Misschien moet ik vandaag nog naar de Action en dan is de verleiding wel groot om even te kijken denk ik. Het ligt er dus een beetje aan! Ga jij vandaag of morgen nog wel make-up halen bij Trekpleister? En wat wil je graag halen?

2 opmerkingen:

  1. Gister stond er al een actie van Rimmel (geloof ik) bij kruidvat dan, ook 1+1 gratis. Inderdaad goede tip! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt! Alleen heeft 'mijn' Trekpleister ook Rimmel, dus dan zou ik gewoon naar 1 winkel toe kunnen gaan, net zo makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...