vrijdag 13 december 2013

Preview: Essence Superheroes




In januari komt er een nieuwe limited edition uit van Essence waar ik nu al helemaal gek van ben! Normaal loop ik niet echt meer warm voor de nieuwe limited editions van Essence en Catrice, maar met Superheroes is dit zeker wel het geval. Deze limited edition richt zich volledig op de nagels en hoewel mijn nagels op dit moment superkort zijn, er braken er een aantal af, waardoor ik ze allemaal heb gekortwiekt, blijf ik gek van nagellak en alles wat daarmee te maken heeft. In deze limited edition zitten glitters, een liquid sand effect lakje, een lakje dat verandert als de temperatuur verandert en een speciale nagellakremover

Naar deze nagellak ben ik zo ongelofelijk benieuwd. Het is een nagellak die reageert op warmte en dus ook verkleurt naar mate het warmer of kouder wordt. Binnen heb je dus een andere nagellakkleur dan buiten! Ook de tips van je nagels zullen een andere kleur hebben als je lange nagels hebt. Verkrijgbaar in 01 Fantastic girl voor €1,99


Natuurlijk doet Essence ook mee aan de liquid sand effect trend. Deze nagellak heeft dit effect. Verkrijgbaar in 02 The incredible voor €1,99


Deze nagellak heeft een olie effect, het is een kleur die verandert bij een andere lichtinval. Verkrijgbaar in 03 Power girl voor €1,99


Holografische nagellak, ik hou ervan! De glitters kunnen alle kleuren van de regenboog aannemen, afhankelijk hoe het licht erop valt. Verkrijgbaar in 04 Super, man! voor €1,99


Deze nagellak ziet er op je nagels uit als vloeibaar goud. Hij bevat echte gouddeeltjes. Zo zien je nagels er fantastisch uit tijdens de Kerst. Verkrijgbaar in 05 Wonder wow! Man! voor €1,99


Als laatste nagellak deze lak met muticolour flakies die ervoor zorgen dat je nagels net zo schitteren als een mooie heldere winternacht. Verkrijgbaar in 06 The awesome voor €1,99


Deze glitters kun je over je natte nagellak strooien, zodat je echt glitternagels krijgt. Er zijn holografische, fuchsia en turkooizen glitters. Verkrijgbaar in 01 Super, man!, 02 Fantastic girl en 03 The incredible voor €1,99 per stuk


Met deze nagelkwast kun je de glitters makkelijker aanbrengen over je nagels, waardoor je minder glitters verspild en de glitters mooier op je nagels liggen. Verkrijgbaar in 01 Super, man! voor €1,99


Heb je je nagels gelakt, maar vind je ze nog wat saai? Met deze nail art stickers fleur je je nagels zo op! Er zijn twee holografische designs, eentje met strepen en eentje met sterren. Verkrijgbaar in 01 Be my hero! and 02 Rescue me! voor €1,59 per stuk


Deze nagellakremover is niet zomaar een remover. Nee, hij heeft zilveren stukjes en het is een geltextuur. Een bijzondere nagellakremover dus die voor €1,99 verkrijgbaar is in 01 Fantastic girl.

Ik vind deze limited edition echt leuk! Ik ben benieuwd naar alle nagellakken, de stickers, de kwast, de nagellakremover, de glitters, naar alles dus! Wat vinden jullie van deze limited edition?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...